• Ik heb een 'vriendin' waar ik het eerst super goed mee kon vinden. Maar ze is ZEER emotioneel en ZEER onzeker. Toen ik haar pas kende had ik meteen ruzie met haar, omdat zij dacht dat ik haar vriend af wou pakken. Wat niet zo was. Daarom was ze boos op mij, en na een tijdje was het ineens over. Toen zijn we erg dicht naar elkaar gegroeid. Toen werd ze boos op haar vriend, omdat ze dacht dat hij op mij verliefd was, wat ook niet zo was. Toen bleef onze relatie stabiel. En laatst, werd ze weer razend op mij omdat ze dacht dat ik haar vriend af wou pakken. Dit was weer niet waar. En dat heb ik haar ook meerdere malen gezegt. Ze was razend, en ik heb haar een tijd niet gesproken. Nu doet ze weer super aardig tegen me, en nu is ze zielig, want een kennis van haar is overleden. Nu heeft ze weer iemand nodig waartegen ze zielig kan doen, en dan ben ik wel weer goed voor haar. Wat moet ik nu met haar? Ik kan het er niet met haar over hebben, dan is ze niet voor rede vatbaar, en ze zal mij altijd de schuld geven. Gelukkig spreek ik haar niet zo vaak, ik ken haar via via. Maar dan nog wil ik niet zo 'gebruikt' worden.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 20:54 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss