• Van die zielige mensen die boos gaan worden als iemand met kanker scheld. Ik vind, dat als je zeikt om t woord kanker, dat je ook moet zeiken om t word "dement". Mijn oma is daaraan overleden en ze heeft 7 jaar lang onder geleden, ECHT GELEDEN. De ziekte is net zo erg als kanker, want het is ongeneselijk en je lijd er verschrikkelijk onder. En tóch zeggen mensen heel gemakkelijk als ze bijvoorbeeld wat vergeten zijn; "Och ik word echt dement" Maar zodra iemand zegt "Kanker ik ben wat vergeten" gaan ze ineens zielig doen dat t zo'n verschrikkelijk woord is.

    Edit; Het boeit mij niet wie wat zegt, ik scheld zelf ook. Maar ik vind het gewoon sneu als mensen gaan zeuren over kanker, en niet om dementie.

    Wat denk je van 'Dat stinkt als de pest, dat is zelfs een algemeen gebruikt spreekwoord. Mensen moeten gewoon niet zo schijnheilig doen.

    Dit soort dingen bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 19:44 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik snap deze ruzie niet weetje,
    Of iemand nou met Kanker scheld of Met Dementie of met tering of tievus of whatever je kan verzinnen.
    Dat moeten ze toch zelf weten?
    En trouwens die ruzie slaat nergens op.
    Ze wou jullie alleen informeren dat er nooit goed over na word gedacht.
    ik zelf scheld nooit met Kanker maar wel met tievus of tering.. Dementie gebruik ik ook niet echt vaak ofzo.
    Maar serieus laat elkaar in zijn waarde.
    Op mijn school serieus dan wil je daar niet komen als je niet wilt dat er mee gescholden word.
    Je hoort het in elke zin z'n beetje (;
    AMEN(A)


    Ivar Oosterloo.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Met dementie word niet eens gescholden, dát is het juist. Mensen zeggen altijd maar heel makkelijk "Oh ik word dement ik ben mn ... vergeten" Terwijl het een hartstikke erge ziekte is, misschien nog wel erger dan kanker want het valt niet te genezen en het is een hele lange lijdensweg.

    Dat bedoel ik ook,schelde was geen goed woord maar ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand zij,"ik vergeet alles ik lijk we dement of zo". Ik snap je punt wel,maar om nou te zeggen dat we zielig zijn dat we boos worden als er met kanker gescheld word en niet met dementie omdat ik dat nooit heb gehoord vind ik nogal vreemd.

    Erger zou ik niet zeggen,alleen anders.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 14:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik ook,schelde was geen goed woord maar ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand zij,"ik vergeet alles ik lijk we dement of zo". Ik snap je punt wel,maar om nou te zeggen dat we zielig zijn dat we boos worden als er met kanker gescheld word en niet met dementie omdat ik dat nooit heb gehoord vind ik nogal vreemd.

    Erger zou ik niet zeggen,alleen anders.



    Ik zei dat wel altijd, maar nu ga ik er beter over nadenken.


    Your make-up is terrible

    Oh is dit nog steeds bezig? (krul)


    -

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik ook,schelde was geen goed woord maar ik heb echt nog nooit gehoord dat iemand zij,"ik vergeet alles ik lijk we dement of zo". Ik snap je punt wel,maar om nou te zeggen dat we zielig zijn dat we boos worden als er met kanker gescheld word en niet met dementie omdat ik dat nooit heb gehoord vind ik nogal vreemd.

    Erger zou ik niet zeggen,alleen anders.

    Oke, nou ik heb het wel heel vaak gehoord. Maar mijn punt is gewoon dat ik het sneu vind, van de mensen die boos worden als iemand kanker zegt, zelf vaak wel dementie gebruiken als zinsdeel. En dát vind ik zielig. Omdat het gewoon vreselijk is als je t hebt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Genius schreef:
    Oh is dit nog steeds bezig? (krul)

    Nee, geen ruzie meer ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Oke, nou ik heb het wel heel vaak gehoord. Maar mijn punt is gewoon dat ik het sneu vind, van de mensen die boos worden als iemand kanker zegt, zelf vaak wel dementie gebruiken als zinsdeel. En dát vind ik zielig. Omdat het gewoon vreselijk is als je t hebt.

    Daar heb je helemaal gelijk in. Schelden of gebruiken als gewoon woord is al tijd zielig als het om ziektes gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    BlackHell schreef:
    (...)

    Serieus?! vind je t leuk om mensen nog slechter te laten voelen dan ze al doen,... En je kunt iemand niet harteloos/gevoelloos/narsist noemen die je niet eens kent,..

    en ja ind die moeten er zijn,.. da wisten we nog niet,..

    Ik wil niet veel zeggen, maar Sincity laat haar slechter voelen.Als die Sincity blijft reageren, kan ze negatieve reactie's over zich heen krijgen.Achteraf heeft ze het er zelf naar gemaakt; dus beter stopt ze.

    En ik snap je punt helemaal Qlimax!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Daar heb je helemaal gelijk in. Schelden of gebruiken als gewoon woord is al tijd zielig als het om ziektes gaat.

    Zeker. Schelden is sowieso wel een beetje zwak, maar ja het is blijkbaar een levensbehoefte geworden of zo x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je kunt niet sterven aan dementie zelf, alleen maar aan de eventuele ziekte die er aan vast zit ;x

    In ieder geval, dat geld eigenlijk ook voor tyfus en tering, en met tering scheld ik soms wat af. Ik zeg alleen echter nooit iets over dementie of kanker, omdat dat toch wel ziektes zijn die dichtbij staan tegenwoordig. Ik zeg altijd 'Het gaat wel snel achteruit met me.', maar het woord dement neem ik nooit in de mond.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Genius schreef:
    Oh is dit nog steeds bezig? (krul)

    Ahaha xD


    ars moriendi

    Courtesan schreef:
    Je kunt niet sterven aan dementie zelf, alleen maar aan de eventuele ziekte die er aan vast zit ;x

    In ieder geval, dat geld eigenlijk ook voor tyfus en tering, en met tering scheld ik soms wat af. Ik zeg alleen echter nooit iets over dementie of kanker, omdat dat toch wel ziektes zijn die dichtbij staan tegenwoordig. Ik zeg altijd 'Het gaat wel snel achteruit met me.', maar het woord dement neem ik nooit in de mond.

    Mijn oma is toch echt overleden aan dementie. Haar hersens stierven langzamerhand af en daardoor kon ze steeds minder en is van daaruit overleden.

    Wel fijn dat jij er toch nog bij na denkt, dat dementie toch dicht bij kanker ligt, qua erg-heid (weet er even geen ander woord voor :x)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik word echt strontziek van mensen die op me gaan zeuren als ik n keer kanker zeg hier op het forum.
    Ik gebruik het niet eens vaak alleen als ik vet boos ben, en ik houd me nog in hier. Je moet echt niet bij mij komen met dat gezeur over kanker.
    Mensen die daarover zeuren horen dan ook niet godverdomme, tering, tyfus enz te zeggen, maar dat doen ze wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik scheld eerlijk gezegd nooit met ziektes of met dingen zoals dementie enzo. Als ik dom doe zeg ik wel altijd 'Oh wat ben ik toch blond bezig'

    Razac schreef:
    Ik word echt strontziek van mensen die op me gaan zeuren als ik n keer kanker zeg hier op het forum.
    Ik gebruik het niet eens vaak alleen als ik vet boos ben, en ik houd me nog in hier. Je moet echt niet bij mij komen met dat gezeur over kanker.
    Mensen die daarover zeuren horen dan ook niet godverdomme, tering, tyfus enz te zeggen, maar dat doen ze wel.


    Misschien moet je beter lezen x'D Ze zegt niet dat het erg is, maar dat mensen die er zo erg op reageren, het schelden met andere ziektes wel doodnormalen schijnen te vinden.


    Your make-up is terrible