• Van die zielige mensen die boos gaan worden als iemand met kanker scheld. Ik vind, dat als je zeikt om t woord kanker, dat je ook moet zeiken om t word "dement". Mijn oma is daaraan overleden en ze heeft 7 jaar lang onder geleden, ECHT GELEDEN. De ziekte is net zo erg als kanker, want het is ongeneselijk en je lijd er verschrikkelijk onder. En tóch zeggen mensen heel gemakkelijk als ze bijvoorbeeld wat vergeten zijn; "Och ik word echt dement" Maar zodra iemand zegt "Kanker ik ben wat vergeten" gaan ze ineens zielig doen dat t zo'n verschrikkelijk woord is.

    Edit; Het boeit mij niet wie wat zegt, ik scheld zelf ook. Maar ik vind het gewoon sneu als mensen gaan zeuren over kanker, en niet om dementie.

    Wat denk je van 'Dat stinkt als de pest, dat is zelfs een algemeen gebruikt spreekwoord. Mensen moeten gewoon niet zo schijnheilig doen.

    Dit soort dingen bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 19:44 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Probeer je me zwart te maken? ik lach je vierkant uit.,

    nah,.. nie echt,.. mr jh
    da jij je aangesproke voelt kan ik nix aan doen,..
    .....................................................................

    ik heb echt helemaal geen zin in gezeik verder ofzuw hoor,...
    iedereen zet alleen zijn mening neer en ik de hetzelfde; nezoals SinCity,..
    ik vond da di gew onnodig gezeik opleverde ,..
    verder bemoei ik me dr nie meer mee hr

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 15:16 ]


    Only those who listen can hear

    Nu is 't net weer rustig in dit topic, dus ik wil dan ook vragen om 't zo te houden.. Ruzie maken heeft geen zin, ok? So, keep it cool.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Razac schreef:
    (...)idd. vind ik juist ook. Als je zegt dat je niet met kanker mag schelden, moet je ook niet met dement enz 'schelden'.

    Juist, jij snapt mn punt. :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik scheld met geen enkele ziekte
    en daarom kan ik er niet tgn als iemand ermee scheld
    en heel veel mensen schelden alleen maar met kanker (maar geen andere ziektes), maar daar kan ik dus egt niet tgn
    er zijn 2 (oud)leraren van mij eraan overleden (is wel wat anders dan familie, maar toch...)
    maar niemand moet schelden met ziektes

    Ik ben het er mee eens.

    Maar, precies hetzelfde geld voor Tering, of dat soort woorden. n_n


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik scheld met dement maar dan net iets anders . dus ik spreek het iets anders uit ;'x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik scheld niet met Kanker niet met een andere ziekte en ook niet met dementie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hestia schreef:
    ik scheld met dement maar dan net iets anders . dus ik spreek het iets anders uit ;'x

    blondie je snap het echt nie :'/
    het woord is totaal anders *loopt naar kamer*


    Shoganai i ne~

    Ik zeg ook weleens 'Ik ben dement', ondanks dat mijn oma Alzheimer heeft. Een grapje hoort d'r bij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    FlamesBegin schreef:
    (...)
    blondie je snap het echt nie :'/
    het woord is totaal anders *loopt naar kamer*

    jaja eileen probeer me maar te vinden in het huis :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sowieso gebruik je dement/dementie niet op zo'n manier als kanker, dus dan vind ik ook niet dat er veel over te zeuren valt.
    Zelf zeur ik trouwens nooit om het woordje kanker, ookal had mijn moeder dat, maar dan vind ik het idd ook wel heel irritant dat andere mensen daar om gaan zitten zeiken.
    Wat doe je er aan hè...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik kan er niet tegen als mensen met het geloof spotten of schelden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PrincesSnape schreef:
    Ik kan er niet tegen als mensen met het geloof spotten of schelden.

    *fluit*:X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou ja, kanker is gewoon een veel wijder verspreid scheldwoord dan 'dementie', en door de meeste mensen wordt die tweede ook niet als een echt scheldwoord beschouwd, meer als een 'soort van uitdrukking' (bij gebrek aan een betere uitleg).
    Misschien moet je het maar niet te hard zeggen, anders komt er nog meer ruzie in deze wereld over het woord 'dementie' (krul). Ik kan het begrijpen dat je er boos om wordt, maar sowieso vinden de meeste mensen het niet goed als je met ziektes scheldt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.