• Van die zielige mensen die boos gaan worden als iemand met kanker scheld. Ik vind, dat als je zeikt om t woord kanker, dat je ook moet zeiken om t word "dement". Mijn oma is daaraan overleden en ze heeft 7 jaar lang onder geleden, ECHT GELEDEN. De ziekte is net zo erg als kanker, want het is ongeneselijk en je lijd er verschrikkelijk onder. En tóch zeggen mensen heel gemakkelijk als ze bijvoorbeeld wat vergeten zijn; "Och ik word echt dement" Maar zodra iemand zegt "Kanker ik ben wat vergeten" gaan ze ineens zielig doen dat t zo'n verschrikkelijk woord is.

    Edit; Het boeit mij niet wie wat zegt, ik scheld zelf ook. Maar ik vind het gewoon sneu als mensen gaan zeuren over kanker, en niet om dementie.

    Wat denk je van 'Dat stinkt als de pest, dat is zelfs een algemeen gebruikt spreekwoord. Mensen moeten gewoon niet zo schijnheilig doen.

    Dit soort dingen bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 19:44 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eigenlijk is dat wel zo ja! Dementie is soms nog veel erger.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het helemaal met je eens. Heb ik eens een discussie over gehad op school. Met kanker schelden was zogenaamd heel erg, maar met tering, tyfus en pleures en weet ik veel wat allemaal niet. Mijn pa heeft de pleures gehad, hij heeft een hartaanval gehad, maar daarmee schelden of op wat voor manier dan ook mee spotten is oké. Met kanker, neehoor, dan krijg je allemaal mensen achter je aan.
    Kijk, het is anders als er écht mee gespot wordt. Als je bijvoorbeeld in je familie hebt die kanker heeft en zo'n persoon dan expres kut tegen je gaat doen. Maar dat geld voor álle ziekte-scheldenwoorden-gebeuren. Niet alleen voor kanker. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    en weet je,..
    ik kan hier nie tege,..
    tjeezs, mens zeik nie,.. -.-
    Als je aand8 te kort hebt kun je het ook gewoon zeggen

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 14:02 ]


    Only those who listen can hear

    Speaker schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. Heb ik eens een discussie over gehad op school. Met kanker schelden was zogenaamd heel erg, maar met tering, tyfus en pleures en weet ik veel wat allemaal niet. Mijn pa heeft de pleures gehad, hij heeft een hartaanval gehad, maar daarmee schelden of op wat voor manier dan ook mee spotten is oké. Met kanker, neehoor, dan krijg je allemaal mensen achter je aan.
    Kijk, het is anders als er écht mee gespot wordt. Als je bijvoorbeeld in je familie hebt die kanker heeft en zo'n persoon dan expres kut tegen je gaat doen. Maar dat geld voor álle ziekte-scheldenwoorden-gebeuren. Niet alleen voor kanker. (:


    Ik vind tyfus, pleuris en tering dan wel minder erg, aangezien bijna niemand dat meer heeft en het heel makkelijk te genezen is tegenwoordig. Maar het zijn alsnog wel ziektes.


    Your make-up is terrible

    BlackHell schreef:
    en weet je,..
    ik kan hier nie tege,..
    tjeezs, mens zeik nie,.. -.-

    Haha de enige die nu zeikt ben jij hoor.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik wist niet eens dat je aan dement zijn kan overlijden ;o Maar goed, ik zeik niet op de mensen die het woordje kanker gebruiken. Ja okee op mijn ex wel maar dat mag :'D


    -

    BlackHell schreef:
    en weet je,..
    ik kan hier nie tege,..
    tjeezs, mens zeik nie,.. -.-
    \

    idd egt onmenselijk flauw dit,..
    als je zegt: 'omg, bn ik weer iets vergete, ik word dement.'
    das tog nie erg om te zegge
    kanker is een pijnlijke ziekte,..
    wees tenminste blij da je oma is gestorve terwijl ze bijna alle pijn in dr leve is vergte ofz,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Genius schreef:
    Ik wist niet eens dat je aan dement zijn kan overlijden ;o Maar goed, ik zeik niet op de mensen die het woordje kanker gebruiken. Ja okee op mijn ex wel maar dat mag :'D

    Exen zijn ervoor om tegen/over te zeiken. Mij maakt het ook niet uit wie er wel en niet kanker zegt, maar gaat om het principe dat die mensen niet boos worden om t woordje dementie maar wel om kanker :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Haha de enige die nu zeikt ben jij hoor.

    ha-ha,.. d8 t dus nie,.. -.-''


    Only those who listen can hear

    SinCity schreef:
    (...)\

    idd egt onmenselijk flauw dit,..
    als je zegt: 'omg, bn ik weer iets vergete, ik word dement.'
    das tog nie erg om te zegge
    kanker is een pijnlijke ziekte,..
    wees tenminste blij da je oma is gestorve terwijl ze bijna alle pijn in dr leve is vergte ofz,..

    Och nu gun ik je die ziekte echt. Kijken hoe gek jij ervan word, als je niet meer kan praten, lopen, emoties uitten, terwijl je de eerste 5 jaar van t proces gewoon besef hebt dat je leeft.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het maakt mij ook niet uit als iemand scheld met een ziekte, ze doen maar, ik doe het zelf ook en toch zijn er mensen in mijn familie aan erge ziektes overleden. Maar inderdaad, sommige mensen maken zich om de ene ziekte wel druk en de andere niet.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Och nu gun ik je die ziekte echt. Kijken hoe gek jij ervan word, als je niet meer kan praten, lopen, emoties uitten, terwijl je de eerste 5 jaar van t proces gewoon besef hebt dat je leeft.

    je kunt me die ziekte lkkr gunne mr k vergeet egt álles dus das nie nodig.
    oeps shit! mn engels huiswerk vergete,.. k denk da ik dement word


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind tyfus, pleuris en tering dan wel minder erg, aangezien bijna niemand dat meer heeft en het heel makkelijk te genezen is tegenwoordig. Maar het zijn alsnog wel ziektes.


    Ja, dat is zeker zo, maar het gaat om het idee (':
    Ik noem maar even een voorbeeldje 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Qlimax schreef:
    (...)
    Exen zijn ervoor om tegen/over te zeiken. Mij maakt het ook niet uit wie er wel en niet kanker zegt, maar gaat om het principe dat die mensen niet boos worden om t woordje dementie maar wel om kanker :')

    Een mens zit vreemd in elkaar (krul)


    -

    Qlimax schreef:
    (...)
    Och nu gun ik je die ziekte echt. Kijken hoe gek jij ervan word, als je niet meer kan praten, lopen, emoties uitten, terwijl je de eerste 5 jaar van t proces gewoon besef hebt dat je leeft.

    OMG,... je loopt te zeike da iemand niet met dement moet schelden, maar je gunt wel iemand die "ziekte" sjeezs,... da klopt nie


    Only those who listen can hear