• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 23:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics :3 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Mijn topics alvast :3}


    Let's play a love game.

    ( mon tops :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Volgens mij had ze gemerkt dat ik bijna aan mijn hoogtepunt zat, aangezien ze steeds langzamer ging en er uiteindelijk mee stopte. Ik kreunde gefrustreerd, voordat ik al haar handelingen volgde, totdat ze weer tegenover mijn op de wasbak zat, uitdagend keek ze me aan. Ik grijnsde naar haar, zette een paar passen dichter en begon vervolgens te prusten aan haar broeksknoop, maar omdat ik veel te gehaast wilde, lukte dit allemaal niet zo goed, met een gefrustreerde grom trok ik de knoop dan maar gewoon kapot en sjorde haar broek naar beneden. Mijn vingertoppen liet ik even langs de band van haar slipje glijden, haakte mijn vingers eronder en liet 'm vervolgens weer terug ketsen.


    Nicki Aileen Jackson.

    Ik vloekte zachtjes toen hij de knoop van mijn broek moest slopen, maar besloot om die gewoon weer erop te naaien. Ja, ik kon naaien ja... Had je niet verwacht zeker? Je moest iets doen als iedereen je kleren steeds kapot trok.
    "Niet plagen..." mompelde ik, terwijl ik hem een quasi boze blik toewierp en een paar kusjes in zijn nek drukte. Plagen vond ik zelf leuk om te doen, maar als het bij mij werd gedaan was het alweer minder grappig. Eigenlijk ben ik echt erg als ik erover nadenk.
    "Trek gewoon kapot." zei ik zachtjes, waarna ik verder ging met kusjes plaatsen en mezelf voelde ontspannen. Eerlijk gezegd werd ik wel geil van zijn handelingen, maar dat mocht toch wel nu? Als hij me nergens toe dwong mocht ik toch zeker genieten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ze trok mijn shirt uit en een vurige zoen ontstond. Een rilling van genot overviel me en ik deed haar jurkje langzaam uit. Het duurde even, maar dan had je ook wat. Ik gooide haar jurkje door de kamer en duwde haar nu naar achteren waardoor ik boven op zat. Ik bekeek haar even en glimlachte. 'Dat moet lukken' zeg ik met een lach waarna ik weer naar voren buig en haar weer passievol begin te zoenen. Ik liet mijn hand glijden naar haar been en maak cirkeltjes met mijn vingers op haar bovenbenen.


    Rosalie Lauren Flow

    Ik grinnik even en voel dat hij rilt. Ik voel zelf een verlangen naar sex, naar hem. Ik wilde hem. Nu. Hij bekeek me en ik had er geen problemen mee. Ik grinnik even. 'Wat moet lukken,' mompel ik. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en kus hem net zo terug. Iets ruwer. Hij maakte cirkeltjes op mijn bovenbeen en een geluidje van genot rolde over mijn lippen. Ik streel zijn borstkas en laat mijn vingers af en toe plagend naar zijn borstkas glijden. Ik grinnik en stort me weer op de zoen. Alles in me wilde hem en ik zou het krijgen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    Met gefronste wenkbrauwen keek ik haar aan. 'Niet plagen? Zei je dat? Wie is hier nou diegene die net aan het plagen was...' Genietend sloot ik mijn ogen toen ik haar een paar kusjes in mijn nek voelde drukken. Mijn handen liet ik even over haar rug glijden, om ze vervolgens weer terug onderaan te eindigen. 'Trek gewoon kapot.' Zei ze zachtjes, waarna ze weer verder ging met kusjes plaatsten. Ik grijnsde even, nee, die vlieger ging niet op. Ik kon haar ook plagen als ik wilde. Expres trok ik nog een keer aan de rand van haar slipje, en liet 'm weer gewoon terug kaatsen. Oh, wat was ik weer aardig vandaag...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Maar ik mag dat, want anders heb ik er geen plezier aan." protesteerde ik zacht, waarna ik hem aankeek en zag dat hij grijnsde. Oei, die grijns beloofde zeker niet veel goeds...
    Ik maakte een klagend geluidje toen hij weer aan mijn slipje trok en hem liet terugkaatsen, waardoor ik even in zijn nekvel beet van irritatie. Zacht, maar net hard genoeg om mijn tandafdrukken achter te laten. Leuk toch, een markering?
    "Ik dacht dat jij van vluggertjes hield?" fluisterde ik in zijn oor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    Zayn begint nu eindelijk ook een beetje te dansen. 'Jaaa goedzo! Nu nog een beetje minder onzeker en het is geweldig! Kom iedereen hier danst en iedereen hier faalt een beetje so what' zei ik blij. Ik stopte even met dansen en nam nog een slok en begon even te springen waarna ik weer naar Zayn keek en weer begon te bewegen.

    Louis William Tomlinson.

    'Wat moet lukken' mompelt Rosalie. 'Nou dit.' zeg ik kort. Ik voelde iets groeien toen ze mijn borstkast begon te strelen. Ik moest even grinniken toen ze een geluidje maakte. Ik deed mijn riem uit en gooide die ook door de kamer zonder de zoen te verbreken wat ik toch wel erg goed van mezelf vond. Mijn lippen verlieten haar mond even waarna ik mijn lippen zacht in haar nek legde en zachte kusjes in haar nek drukte. Langzaam ging ik naar beneden en drukte steeds kleine kusje op haar huid. Toen ik bij haar slipje was aan gekomen ging ik weer omhoog en liet ik mijn lippen weer op haar mond rusten.


    Let's play a love game.

    [Oh, nu snap ik waarom ik dit topic nog niet in 'Mijn topics' zeg. :p]


    Take me to wonderland

    (Zeg... Hoe gaan de jongens eigenlijk de volgende dag uitleggen dat ze op de drie zusjes moeten passen en ze in de gaten houden om te BEHOEDEN tegen feestjes, drank, drugs en seks? x'D Terwijl ze zelf ook de hele tijd losgaan... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik grijns als hij zijn riem weggooit en voel dat hij opgewonden aan het worden was. Ik kras met mijn nagels over zijn borstkas en druk mijn lippen in zijn nek, waar ik speels bijt en af en toe lik of zuig. Ik kreunde zachtjes als hij kusjes drukt richting mijn slipje en druk even mijn nagels hard in zijn huid. Ik sluit mijn ogen en druk mijn lippen weer op zijn lippen. Ik zoen hem ruw en passievol, terwijl mijn handen afglijden naar beneden. Ik trek gemakkelijk zijn knopen open en trek zijn broek naar beneden, waar ik een bobbel in zijn boxer zag. Ik grijns even en zoen hem weer ruw en passievol.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja ik heb nog een vraagje, hoe gaan we dat doen met Rosalie? Kan ik gewoon doen dat ze bijna altijd bij de drie zussen is aangezien haar thuis situatie of vind je dat niet goed? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    Ze maakte een raar geluidje toen ik weer aan de rand van haar slipje zat, vervolgens voelde ik hoe ze in mijn nekvel beet. Ik glimlachte heel klein. Wie weet kon dit nog wel eens heel leuk gaan worden... 'Ik dacht dat jij van vluggertjes hield?' Fluisterde ze in mijn oor. Ik maakte haar dat ze me aankeek, zorgde ervoor dat onze lippen elkaar net niet aanraakte. 'Alleen bij meisjes die niet goed willen luisteren...' Fluisterde ik tegen haar lippen aan, om er daarna zachtjes tegenaan te blazen. Ik drukte een klein kusje na op haar lippen en keek haar aan. Mijn vingertoppen speelde nog steeds een beetje met de rand van haar slipje, deze keer trok ik 'm wel in een ruk uit, maar deed er verder nog niets mee.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 22:27 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Coockies schreef:
    [Ja ik heb nog een vraagje, hoe gaan we dat doen met Rosalie? Kan ik gewoon doen dat ze bijna altijd bij de drie zussen is aangezien haar thuis situatie of vind je dat niet goed? ]


    (Hm, ze is eigenlijk een bijpersoon... Maar aangezien Nyan amper reageert kan Rosalie wel vaak bij de meiden thuis zitten.)


    Reading a good book is like taking a journey.