• weet iemand een leuke achternaam voor leraar biologie? me vriendin zei kaas maar das een beetje vaag (krul) mag wel grappig zijn!


    Kill them with kindness.

    mijn frans leraar noemen we 'de hell' en dan zeggen we he daar komt de hell weer aan (krul)


    Shoganai i ne~

    Vandoorne? :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    het liefst een engelse/amerikaanse naam(flower)


    Kill them with kindness.

    Weetikveel.
    Het Organisme.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had een leraar die Caes noemde. Geen zever, echt waar! Hij is zwaar chill. Hij zei een keer bij een toets. "Neem jullie tijd maar want ik heb vandaag geen zin om les te geven." 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha. Een wiskunde leraar lijkt op Astrix --> Dus die heet Astrix
    Een andere wiskunde leraar is nogal klein --> De tuinkabouter/ Dwerks (Dwerg en Derks)
    Een duits leraar heeft zijn haar altijd op een bepaalde manier --> Kuifje xD
    Even denken. O ja, we hadden vorig jaar een toffe biologielerares (vond ik tenminste) maar de rest niet. Dus noemde ze haar de heks. Mwaha, heksen zijn gewoon coowl :Y)
    Verder nog iets? O ja, een andere heet Vroemen. Dat is gewoon vragen om omgebogen de worden. Net zoals Troquet. (Zegt Troket.) Das ook vragen om Kroket xD
    Bollweg -> Bollie
    Ehm.. Bighelaar -> Biggie
    Nep, verder niets..

    Oow ja, we hebben nu zo'n leraar die zich zo voorstelde:
    "Mijn naam is Wes. Gewoon die drie letters wat er op het rooster staan, niet meer. Géén letters toevoegen zodat het een windrichting word. Misschien west ofzo. O ja, en op de toets komt er gewoon Wes en niet Oost voor de grap.
    Haha, die is echt zo chill!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 20:30 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uhm, hoe heet je leraar met de achternaam?

    Wij hebben opzich niet zo heel veel namen,

    Leraar duits ---> Spongebob (omdat hij een knal
    gele trui ooit aanheeft) of Bambi (omdat ik en mijn bff dat moesten overschrijven omdat we dat vaak zeiden)

    Leraar wiskunde ---> Zzzzwinkels (omdat hij zwinkels heet met achternaam) of Snorrie (omdat hij een grote snor heeft)

    Leraar Economie ---> Charley met kakkerige toon (omdat zijn voornaam Charley heeft en kakkerig praat)


    <3

    Wij hebben een leraar en die geeft soort van rekenen van de basischool en die heeft me uitgescholden voor konijn (krul) en zijn stopwoordje is aanlopende fiets:)


    Kill them with kindness.

    Mijn techniek leraar heet ook Kaas --'
    ShoebeHoube (;


    Me so good.

    Onze scheikunde leraar heet meneer bijkerk
    de jongens vonden het nodig om er meneer bijbal van te maken XD

    Onze natuurkunde leraar het meneer pikaar
    iedereen vond het nodig om daar pikhaar van te maken

    zulke mensen vragen er gewoon om
    -.-'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 21:02 ]


    Music is what feelings sound like

    Meneer Bervoets >> Berggeit
    Meneer Stevens >> Meneer schimmelkop [leek alsof hij dat had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    o ja en van duits zeggen we altijd "naar de hol van de leeuw" :D
    hij heet meneer de leeuwxD


    Shoganai i ne~

    Onze docenten hebben zelf al debielen namen (kuiken, De klein(en die vrouw was groot!) Tering, Dork)
    alleen mn ckv docent noem ik mevrouw kleuter, omdat ze ons behandeld alsof we kleuters zijn, achterlijk mens, en dan vind ze het gek dat we nooit wat af hebben, of luisteren enzo xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~