• Mijn ouders zijn dus binnenkort 25 jaar getrouwd. En ik wil iets speciaals doen, maar weet totaal niet wat.
    Een fotoboek ofzo is niet van toepassing. Ik heb hun fotoboek van hun trouw al lange tijd op mijn kamer liggen en ze missen hem niet. x]

    Iemand nog (originele) ideetjes? :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd, ik zou alleen niet weten wat je zou kunnen doen :x


    Sometimes it's best not to care.

    Eey, mijne ook! :).
    Uhm, ik ga een cocktail feestje houden en een paar belangrijke mensen uitnodigen en een powerpointpresentation houden met babyfoto's en trouwerijfoto's.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zing een liedje, maak muziek. Gebruik je talenten ;a


    Smile and live.

    he mijn ouders zijn ook 25 jaar getrouwd in mei haha ik weet alleen ook nog niks om te doen/geven...

    Hun hebben al een lokatie gehuurd enzo voor een feest dus dat is al geen verrassing meer...

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 21:35 ]


    dream, dare, fly!

    Gefeliciteerd! (:
    Misschien kan je iets voor ze regelen? Dat ze uit eten kunnen gaan of iets gezelligs?
    Sorry ik heb geen ideeën...

    nodig ieedereen uit, famillie vrienden enz. dan vraag je je broer of zus om te helpen en iedereen late binnenkome dan moet jij zggen tege je ouders dat er iets gebeurd is boven in je kamer of gewoon een smoes verzinne en dan zeg je ah nee ik heb het mss niet zo goed gezien en dan komen jullie naar benede en zegt iedereen verassing of suprise en dan hapjes en drankjes enzoo van die dinge snap je?

    Ik had als eerste idee een filmpje en/of fotopresentatie. Maar in de zaal waar het feest wordt gehouden, is er geen beamer of scherm. Dus dat lukt niet.
    Zowat 100 man komt er naar die zaal, ik ga dus echt niet zingen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Inanimate schreef:
    Gefeliciteerd, ik zou alleen niet weten wat je zou kunnen doen :x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co