• Ik heb vandaag niets gegeten, waarom gaat je niets aan, en na het avondeten zei mijn moeder dat ze me naar een kliniek gaat sturen..
    O.o
    Ze heeft dus het nummer opgezocht en ze gaat bellen naar die mensen.
    Toen werd ik boos, ruzie, gescheld, blablabla..

    Ik vind dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
    Ik kom er heus wel overheen

    om het topic nuttig te houden, wie heeft er ook zulke ouders?


    Me so good.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Zie. kijk eens naar de lijstje wat is de volgende?

    Ga
    Mijn
    Topic
    Uit


    Me so good.

    Nee


    Some angels have no wings.

    Hou eens op met dat "dit is een leugen"gedoe. Als je dat toch denk dan ga je hier toch lekker weg en geef je haar geen aandacht,wand dat wilt ze toch alleen maar.
    Serieus word volwassen!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, je meteen naar een kliniek sturen is misschien overdreven, maar ze mogen zich toch wel zorgen maken als je een hele dag niet eet? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Exercitus schreef:
    Hou eens op met dat "dit is een leugen"gedoe. Als je dat toch denk dan ga je hier toch lekker weg en geef je haar geen aandacht,wand dat wilt ze toch alleen maar.
    Serieus word volwassen!



    ja ik geef je echt gelijk,tjezus mensen het is nu al bijna 2 hele bladzijdes vol geschreven doe alstjeblieft niet zo kinderachtig


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    reyon schreef:
    Ja, je meteen naar een kliniek sturen is misschien overdreven, maar ze mogen zich toch wel zorgen maken als je een hele dag niet eet? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nymphetamine schreef:
    Och daar gaan we weer hoor.
    Wat is het deze keer, wil je cool gevonden worden omdat je een eetstoornis hebt of wil je medelijden? Zeg het gewoon, dan kunnen we meteen met z'n allen 'Ooooh' of 'Aaaaah' gaan zeggen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Voor de mensen die denken dat ze vinden dat xSnoepjex zich aanstelt en dat ze aandacht vraagt..

    WAT DOEN JULLIE IN DEZE TOPIC..

    Want ehh jullie geven haar nu dus aandacht en dat wilden jullie toch niet?

    Damn... Als et jullie geen bal interesseert wat doen jullie dan in deze topic? blijf er dan uit en bemoei je er niet meer mee. Heb je er ook geen last van


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    Voor de mensen die denken dat ze vinden dat xSnoepjex zich aanstelt en dat ze aandacht vraagt..

    WAT DOEN JULLIE IN DEZE TOPIC..

    Want ehh jullie geven haar nu dus aandacht en dat wilden jullie toch niet?

    Damn... Als et jullie geen bal interesseert wat doen jullie dan in deze topic? blijf er dan uit en bemoei je er niet meer mee. Heb je er ook geen last van

    Ze vraagt hun mening toch? En als ze telkens blijft reageren enz, dan verlaagt ze zich ook naar hun niveau.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En dat doen ze nadat je zo eens één dag niet gegeten hebt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zeg gewoon dat je aan het vasten was voor het goede doel (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Undesirable zei op 2 feb 2011 - 16:10:

    En dat doen ze nadat je zo eens één dag niet gegeten hebt? .



    Dat dacht ik ook


    Some angels have no wings.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Ze vraagt hun mening toch? En als ze telkens blijft reageren enz, dan verlaagt ze zich ook naar hun niveau.


    Jah, oké das waar maar sommige die blijven het maar zeggen.
    Ik bedoel, na 1 keer weet we het wel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het valt me echt op hoeveel spelfouten er worden gemaakt hier :'DD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nymphetamine schreef:
    Het valt me echt op hoeveel spelfouten er worden gemaakt hier :'DD

    Dat gebeurt zoveel hier op het forum ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right