• Ik heb vandaag niets gegeten, waarom gaat je niets aan, en na het avondeten zei mijn moeder dat ze me naar een kliniek gaat sturen..
    O.o
    Ze heeft dus het nummer opgezocht en ze gaat bellen naar die mensen.
    Toen werd ik boos, ruzie, gescheld, blablabla..

    Ik vind dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
    Ik kom er heus wel overheen

    om het topic nuttig te houden, wie heeft er ook zulke ouders?


    Me so good.

    Hiphopqueen:
    Ik zou jou zó graag willen uitschelden, maar ik doe het toch maar niet.

    Wil je een uitleg? Kun je krijgen:
    Ik ben erg emotioneel als ik iets ergs heb meegemaakt, zoals eergisteren, dan kan ik niet eten, ik kan er echt niets aan doen. Dat maak ik niet vaak mee, maar mijn moeder merkte het blijkbaar op. Nu denkt ze dat ik aan het lijnen ben, anorexia heb.. Dat heb ik dus niet aangezien ik niet van snoep af kan blijven. Ze heeft een mens van een kliniek gebeld en die komt dadelijk langs om met me te praten. Als zij vidn dat ik een probleem heb, moet ik naar een kliniek.

    Over het aardbevingentopic, dat heeft hier niets mee te maken. Ik had het er toevallig over op school.

    Dat jij mij niet geloofd snap ik wel, maar zou je dan zo respectvol willen zijn en uit mijn topic gaan?
    Alvast bedankt


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik noem dat bezorgdheid.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ^ alsnog. Je hebt geen eetstoornis, dus maak je geen zorgen, zonder eetstoornis kom je niet in een kliniek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stoppen nu met die reactie's. You know what i mean.
    Als je anders gewoon normaal eet, hoef je echt niet bang te zijn :] Het is heeeel normaal dat een mens soms niet eet als het ergens mee zit, dat heb ik ook.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik mag alles in princiepe van mijn ouders (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Agree @ Speaker. Jij hebt duidelijk geen eetstoornis, en zo iemand heeft echt wel verstand van zaken dus maak je geen zorgen ;)


    Life is hard and then we die

    Waarom gaan jullie alles op haar afreageren als HAAR MOEDER een kliniek gaat bellen?
    En toch ben ik het enigszins wel eens met Speaker, over dat zorgen maken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    Agree @ Speaker. Jij hebt duidelijk geen eetstoornis, en zo iemand heeft echt wel verstand van zaken dus maak je geen zorgen ;)

    Ik had het mijn ouders ook al duidelijk gemaakt dat ik geen eetstoornis heb, maar ze zijn waarschijnlijk overbezorgd dan, wat jij al eerder zei.
    Ik hoop dat die vrouw van de kliniek dat ook inziet


    Me so good.

    PUKKEL x DING schreef:
    Ik noem dat bezorgdheid.


    Ik noem dit trouwens ook gelijk hebben, sorry, ik ben het je moeder eens, aangezien ik het zelf ook bijna heb gehad, en het goed is als het gezien word voordat het uit de hand loop.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oke prima, maar misschien is het wel handig om met je ma te gaan praten in plaats van hier ellende voor je zelf. en je mag mij uitschelden alleen ik trek mijn bek open

    jou wou mijn mening, je krijgt hem! Wat je wou, waar zeur je dan over? Dat ik jou niet geloof boeiend? Waarom zou jij er wakker van liggen als je alles zo goed weet. Waarom flip je hem dan? Dan zou je toch juist moeten bter weten. En sirieus het kan me werkelijk geen fuck schelen over jou leven. ik geef mijn meing. Kan je er niet tegen? Hou je topics voor je!


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Oke prima, maar misschien is het wel handig om met je ma te gaan praten in plaats van hier ellende voor je zelf. en je mag mij uitschelden alleen ik trek mijn bek open

    jou wou mijn mening, je krijgt hem! Wat je wou, waar zeur je dan over? Dat ik jou niet geloof boeiend? Waarom zou jij er wakker van liggen als je alles zo goed weet. Waarom flip je hem dan? Dan zou je toch juist moeten bter weten. En sirieus het kan me werkelijk geen fuck schelen over jou leven. ik geef mijn meing. Kan je er niet tegen? Hou je topics voor je!

    blub

    Ik vroeg of iemand ook overbezorgde ouders had, misschien heb je een brilletje nodig? O;

    Ik scheld niet tegen jou, zo diep ben ik nog niet gezonken.

    je hebt idd overduidelijk je mening laten weten.
    En ik wil niet dat mensen mij een leugenaar noemen, nogal logisch toch?
    Ik flip hem niet, jij draait door.
    En als het jou geen ene fuck boeit, waarom reageer je dan?

    En of ik mijn topics voor me houd?
    Nederland is een vrij land, en ik bepaal zelf wat ik doe.


    Me so good.

    Adele schreef:
    (...)

    Ik noem dit trouwens ook gelijk hebben, sorry, ik ben het je moeder eens, aangezien ik het zelf ook bijna heb gehad, en het goed is als het gezien word voordat het uit de hand loop.

    Het kan ook zijn omdat ik vroeger toen ik 10 was een eetprobleem heb gehad, maar dat was niet zo ernstig vind ik.
    Nu ik al jullie reacties heb gelezen begrijp ik mijn moeder eigenlijk wel O;

    dus dankje iedereen, nu ga ik proberen vrede te sluiten met mijn moeder.


    Me so good.

    Och daar gaan we weer hoor.
    Wat is het deze keer, wil je cool gevonden worden omdat je een eetstoornis hebt of wil je medelijden? Zeg het gewoon, dan kunnen we meteen met z'n allen 'Ooooh' of 'Aaaaah' gaan zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik mag ook mijn mening geven het is toch een vrij land. nee ik zit nu dit lachend te type


    Some angels have no wings.

    Nymphetamine zei op 2 feb 2011 - 15:59:

    Och daar gaan we weer hoor.
    Wat is het deze keer, wil je cool gevonden worden omdat je een eetstoornis hebt of wil je medelijden? Zeg het gewoon, dan kunnen we meteen met z'n allen 'Ooooh' of 'Aaaaah' gaan zeggen. .



    Zie. kijk eens naar de lijstje wat is de volgende?


    Some angels have no wings.