• Ja dat heb ik al een tijdje -oftweedagen- maar nu begint het echt eng te worden. Ik krijg een gevoel, & dan denk ik van dat gebeurt nu en dan gebeurt het ook. - Oke dat klinkt dus echt raar -
    Bijvoorbeeld gister, mijn vader zou ons komen ophalen en ik wist waneer hij zou komen, ik dacht van nu gaat de bel en hij ging het was geen gokje, ik wíst het gewoon & ook met andere dingen dan denk ik het gaat zo & dan gaat het zo. Ook net, me telefoon was helemaal beneden & dan hoor je het niet en ik had het gevoel dat mijn telefoon ging. Ik hoorde écht niks maar ik had het gevoel dus ging ik kijken en hij was 2 minuten geleden afgegaan.
    Oke alles is een toeval, maar tog gebeurt het nu wel erg vaak. Dus mijn vraag is moet ik het aan iemand vertellen?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    hmm dat kan.. Dat is gewoon een voorgevoel, tsjah je moet wel zelf weten als je het gaat vertellen, vertel het aan je oudrs of je beste vriendin of vriend


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Creepy. (nerd)
    Maar misschien was het gewoon allemaal toeval.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik zou het allereerst aan je ouders vertellen, die kunnen er dan ook op letten, als het dan vaak gebeurt, moet je het maar aan hun vragen, zij zijn je ouders en weten er vast wel raad mee wat met je te doen(nerd)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Gewoon toeval, en met die bel is waarschijnlijk je biologische klok.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Witch, witch, witch.

    Van je pa Toeval. Of je weet gewoon hoelang et duurt ;P
    Zo kon ik ook ik ook altijd zeggen wanneer me pa thuis kwam of Lenny me op kwam halen. ;P
    & van je mobiel.. Op 1 of ander manier hoor je je ringtone wel ;P Op 1 of ander manier let je daar onbewust op


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omg, dat heb ik ook ! Heel raar...


    Leven is iets wat je moet doen als je niet kunt slapen.

    h8lyfe schreef:
    Witch, witch, witch.

    Hahahahaha

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 15:45 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    toeval?
    als het té vaak gebeurd zou ik er wel met iemand over praten...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik denk dat het gewoon toeval is, dat heeft iedereen wel eens. Dan hoort je onderbewustzijn net dat je vader bijvoorbeeld aankomt of dat je mobieltje overgaat, het schijnt dat dat kan. Dat is altijd heel fijn, heb ik ook wel eens :Y)
    Maar als je het nooit eerder hebt gehad en nu ineens heel vaak, denk ik niet dat het iets is om echt bij stil te staan. Want wat zou je ermee verder komen als je het aan iemand zou vertellen? Ik zou het gewoon beschouwen als iets nuttigs...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    toeval


    I love you Irem

    Animale schreef:
    Creepy. (nerd)
    Maar misschien was het gewoon allemaal toeval.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oh, zo'n dingen heb ik ook wel eens af en toe.
    Ik vind het eerder lollig. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.