• Ik had laatst een gesprek met een paar vriendinnen. En een ervan zei dat ze elke nacht iemand over de trap hoorde lopen ._.' Omdat er een van de vorige bewoners dood is gegaan toen hij van de trap viel. (Okè dat is raar.) Maar in elk geval, geloven jullie in die verhalen? Ook die geesten-oproep verhalen, van 11x bloody mary in de spiegel zeggen enzo..

    Ik geloof wel dat mensen paranormaal zijn. (:
    Geesten oproepen zou ik daarentegen never nooit en te nimmer van mijn leven doen .


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    PEDOpas schreef:
    (...)

    ;o watdan
    Mensen struikelden steeds, terwijl niemand hen liet struikelen(ook niet over hun eigen voeten), we hebben alle spiegels kapot gemept, want er kwam steeds een vrouw in beeld. Gewoon zo eng en raar. Wilden opzoeken of er iemand is vermoord, maar we konden niets vinden op internet..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik geloof in geestverhalen, maar niet in Bloody Mary en dat soort dingen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik geloof vrijwel in alles dat met geesten te maken heeft. Vroeger riep ik ze ook geregeld op met mijn zus en een vriendin, maar dat is nu al weer een tijdje geleden. Ik geloof ook in Bloody Mary maar ik heb haar nog niet proberen op te roepen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik geloof er zeker in, ook over geesten oproepen (omdat een groepje uit mijn moeders klas helemaal gek zijn geworden nadat ze dat hadden gedaan), maar Bloody Mary specifiek, niet echt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Miauw schreef:
    Ik geloof in geestverhalen, maar niet in Bloody Mary en dat soort dingen.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    nee, maar ik zou het toch maar niet doen...


    THAT'S HOW I ROLL