• Ik zei nog zo tegen mezelf: ga er niet heen! Maar omdat mijn haar echt ver-schrik-ke-lijk dood was deed ik het toch. Ik ging naar de kapper. En nu ben ik depressief, want het was eerst best lang, en nu. NU IS HET VERPEST! hier.
    Het ziet er nu redelijk uit omdat mijn schouders opgetrokken zijn maar het valt nét over mijn schouders heen en ik haat het.
    Vertel me dus alsjeblieft jouw kapperfail zodat ik wat minder ongelukkig ben.

    en ja, ik kijk chago.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:16 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ben ook zwaaaaaar depressief,
    maar ik heb nog nooit een kapperfail gehad

    Ik vind dat je haar er best leuk uitziet


    Me so good.

    Nou, deze keer ging het best goed omdat ik naar een andere kapper ging en iets helemaal anders deed, maar de vorige keer had mijn kapper mijn haar ook helemaal verpest. Ik was net een pony (cat)
    Maar op de foto ziet het er echt nog goed uit hoor.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik vind je haar er niet verpest uitzien, maar je zal wel moeten wennen, omdat het eerst (blijkbaar) veel langer was.

    Toen ik op de basisschool zat had ik een enorme kapper-fail. Het werd veel te kort en de kapper kon niet eens laagjes knippen :S


    You are beautiful, you are love.

    Ik kwam om op het fantastische idee anderhalf jaar geleden mijn haar veel korter te knippen dan het was. Niet heel kort, maar wel veel korter, want mijn haar was echt héél lang.
    Ik heb uren lang staan janken voor de spiegel, zo lelijk vond ik het :') En het is nog steeds niet terug gegroeid D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ach stel je niet aan,Het kan altijd erger. Het ziet er best leuk uit.

    Sorry maar ik word echt gek van die "kapper verpest mijn haar "topic.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mijn kapperfail.. ze knipte me pony veeeel te kort,
    en toen ging ie krullen xD


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    ihgeiashuiwehweash ik wilde morgen of nouja binnenkort dus naar de kapper gaan, nu niet meer eh.. :c
    Kapperfail, ik liet een pony knippen, en het leek overal op behalve een pony..


    Just try to live life to the fullest

    Ik ivnd het wel leuk hoor:)
    En de laatste keer dat ik naar de kapper ging (eind zomervakntie)
    wilde ik een scheve pony.
    Nou, dat deed ze. Maar het krulde ontzettend lelijk, en toen kamde i khe mrecht.
    En nu heb ik een rechte pony, die ik zelf bijknip.


    Food.

    xBIGBANG schreef:
    mijn kapperfail.. ze knipte me pony veeeel te kort,
    en toen ging ie krullen xD
    maar ik lijk weer op een tweedeklasser en dat wilde ik zó vermijden ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Toen ik 10 jaar was, had ik heel erg lang haar. Het kwam tot het midden van mijn rug. Opeens kwam ik op het stomme idee om mijn haar zo kort te knippen, dat het tot mijn schouders zou komen. Maar die kapster had het helemaal verpest, en toen moest het nog korter. Toen hadden ze mijn haar zó kort geknipt, dat het maar tot mijn oren kwam -.-
    Ik heb 3 jaar lang moeten wachten voor het weer helemaal aangegroeid was(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mijn pony is een twee delen geknipt, zo'n beetje.
    De bovenkant is kort, de onderkant is té lang. En ik haat het nog steeds. Maar ik leef ermee. :3
    En dat van jou ziet er op zich best leuk uit :3 maar als je kort haar niet gewend bent, is het inderdaad vervelend :x


    Destroy what destroys you.

    Seaside schreef:
    Ik kwam om op het fantastische idee anderhalf jaar geleden mijn haar veel korter te knippen dan het was. Niet heel kort, maar wel veel korter, want mijn haar was echt héél lang.
    Ik heb uren lang staan janken voor de spiegel, zo lelijk vond ik het :') En het is nog steeds niet terug gegroeid D:

    Lees hier wat ik ook had, lol.

    Ehm, ik kwam 'ns thuis met zo'n monnikenpony o_o Horrible :'D Maar na een paar dagen zat 't gelukkig alweer beter.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb eigenlijk nog nooit echt een kapperfail gehad, vooral omdat ik de puntjes er altijd alleen af laat knippen. Soms zijn de laagjes te kort of te lang, maargoed, ik leef ermee :P


    Onnellissuus Maanpaossa

    Mississippi schreef:
    Ik zei nog zo tegen mezelf: ga er niet heen! Maar omdat mijn haar echt ver-schrik-ke-lijk dood was deed ik het toch. Ik ging naar de kapper. En nu ben ik depressief, want het was eerst best lang, en nu. NU IS HET VERPEST! hier.
    Het ziet er nu redelijk uit omdat mijn schouders opgetrokken zijn maar het valt nét over mijn schouders heen en ik haat het.
    Vertel me dus alsjeblieft jouw kapperfail zodat ik wat minder ongelukkig ben.

    en ja, ik kijk chago.


    sorry maar het staat je harstikke leuk! :P


    Ligt and Darkness are both very different..