• nou ehh ik vind school ecjt zo saai. zulke saaie dingen. wie vind school echt heel erg saai. geef een reactie:S


    -

    Ik vind het niet saai,om eerlijk te zijn vind ik het best leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik niet zoo,bepaalde vakken misschien wel,maar dat is omdat je het totaal niet intresseerd.

    OMG, hoe kun je dat leuk vinden???? Ik vond het altijd saai, dus toen dacht ik, misschien is het wat meer entertaining als ik geen huiswerk meer doe, en dat was zo, want je moet altijd smoesjes bedenken en improviseren! =D Maar ik sta nu nog maar een 7.5 gemiddeld. Valt best mee want ik doe dus al anderhalf jaar letterlijk niks =D


    Alis volat propriis

    Ik vind het best leuk, eigenlijk.


    your eyes are like stars in the night.

    twiddict schreef:
    OMG, hoe kun je dat leuk vinden???? Ik vond het altijd saai, dus toen dacht ik, misschien is het wat meer entertaining als ik geen huiswerk meer doe, en dat was zo, want je moet altijd smoesjes bedenken en improviseren! =D Maar ik sta nu nog maar een 7.5 gemiddeld. Valt best mee want ik doe dus al anderhalf jaar letterlijk niks =D

    Leuke leraren,ik heb een leraar hij is zo hip, ik vroeg aan hem wat kunst nu eigenlijk is en hij heeft 15 min er over gesproken om tot de conclusie te komen dat het voor iedereen anders is(hij geeft kunstgeschiedenis).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen met mijn tijd doordeweeks, als ik geen school had, eerlijk gezegd.


    Alis volat propriis.

    Ik vind het ook stom/saai. Ik bedoel; je kan ook thuis met je vrienden afspreken, je hoeft ze niet alleen op school te zien (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.