• Inleiding
    Dit is de eerste wedstrijd hier op Quizlet waar het gaat om zelf muziek te maken, in plaats van alleen maar te luisteren. De bedoeling is dat hier in deze wedstrijd muzikanten hun eigen improvisatie/lied/cover gaan maken en dat door middel van een opname (eisen zie verder in dit topic) op een tube-media zoals youtube zetten zodat de juryleden en het publiek je kan horen, en op basis daarvan beoordelen wie het eerste wordt en zo door.

    Het hoeft niet zingen te zijn, het mag instrumentaal zijn, instrumentaal & zingen en alleen zingen!


    Regels:
    -het mag geen kopie zijn van een al bestaand lied, of tab, het moet echt zelf bedacht/gecomponeerd zijn.
    -het hoeft geen studiokwaliteit te zijn, zolang we maar kunnen horen waar je melodie uit bestaat.
    -Als het kan als Cam of als film opgenomen met de camera op youtube zetten, wel is het niet verplicht als je daar niet van houdt om je gezicht er op te zetten, alleen je instrument is genoeg.
    -Wanneer je geen cam hebt of geen camera dan mag je het ook als dat wel mogelijk is versturen als alleen een audio-file, ergens geplaatst op het net, wel moet je dan zeggen ( met je stem :P ) dat het liedje is om mee te doen met een wedstrijd
    -alle instrumenten en niveaus zijn toegestaan!
    -Het liedje moet rond de 2 minuten en evt. langer duren!


    Juryleden
    -PUKKELxDING
    - CRACKSICLE
    - xSnoepjex
    ~Plaatsen jury is vol eigenlijk


    Deelnemers
    1- Hopexdream & Kayleigh - Zang
    2-crazychicken - piano
    3-WOUAH - piano & effecten
    4-PrincesSnape piano/cello
    5-vezz - Zang
    6-ImAwesome keyboard
    7-Ipad
    8-
    9-
    10-
    ~Meer kunnen altijd bij evt.


    Thema
    Het thema mag je voor deze keer zelf beslissen, wel moet het naar aanleiding zijn van een sfeer, dat mag zijn: een foto of een filmpje, en dan mag je proberen om er een melodie bij te maken!


    Inleverdatum is 10 april!!!
    Als je nog niet in de deelnamelijst staat, mag je nog wel mee doen, maar zorg er wel voor dat het 10 april is ingeleverd!


    toestemming
    Marshmellow schreef op 31 jan 2011 - 16:21:

    RE: wedstrijd voorstelling

    Je mag beginnen met je wedstrijd! =).

    .


    HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 16:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2011 - 13:21 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Er mogen ook best meer mensen meedoen. IK bedoel, ik kegel jullie er toch zo uit :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Er mogen ook best meer mensen meedoen. IK bedoel, ik kegel jullie er toch zo uit :P


    volgens mij moet ik ook maar mee gaan doen... (cool)

    ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Zijn er niet meer muzikale mensen op Q ;o

    DeKrull schreef:
    Zijn er niet meer muzikale mensen op Q ;o


    Daarom duurde het ook zo lang voordat het startte. Maar velen hebben geen zin. x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik wil wel meedoen, alleen met zang, ik weet niet of dat kan maar dan is het zeg maar wel gewoon a capella ;) ik heb het liedje al klaar dus ik kan hem misschien morgen al inleveren ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    Ik wil wel meedoen, alleen met zang, ik weet niet of dat kan maar dan is het zeg maar wel gewoon a capella ;) ik heb het liedje al klaar dus ik kan hem misschien morgen al inleveren ;)


    is goed, lever maar gewoon in :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Thema
    Het thema mag je voor deze keer zelf beslissen, wel moet het naar aanleiding zijn van een sfeer, dat mag zijn: een foto of een filmpje, en dan mag je proberen om er een melodie bij te maken!

    Sinds wanneer staat dat daar? Want ik heb mijn liedje al lang af, maar niet met een thema. Gewoon, van mijn gevoel af, zeg maar. (x

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 18:24 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Sinds wanneer staat dat daar? Want ik heb mijn liedje al lang af, maar niet met een thema. Gewoon, van mijn gevoel af, zeg maar. (x


    ja maar je kan er altijd een plaatje bijvoegen ofzo wat je er bij vindt passen :P

    en dat staat er ondertussen al een tijd xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Even ter herinnering: nog 5 dagen ^^


    MUSIC && FASHION

    Hey,

    Ik zit niet op les, maar ik kan wel een beetje spelen. Dus op zich wil ik wel mee doen, maar... ik weet niet of ik het filmpje op youtube etc. krijg gezet. Dus ik meld me niet definitief aan. Maar ik zal het proberen!

    Xx


    Sometimes, words are not enough to express a feeling

    EH, het is vandaag tien april, en ik wist niet dat het vandaag ingeleverd moest...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wilde mijn filmpje op youtube oploaden, maar dat lukt niet. Is er een andere manier?


    Felix

    @crazychicken: wat kreeg je als error dan? Je kan het ook op andere tubessites zetten :)

    Princessnape: als je het in een halve week (hooguit hele week) kan inleveren ben je nog in. Tenslotte heeft niemand nog iets ingeleverd.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Haaii Sorenos, bij deze moet ik melden dat ik me terugtrek als jurylid. Het ligt niet aan jou of de wedstrijd, maar heb een persoonlijk probleem waardoor mijn hoofd er niet echt naar staat. Het spijt me.


    MUSIC && FASHION

    Ik ben benieuwd of iemand gaat inleveren..
    Misschien zijn ze het al vergeten? Aangezien het al een tijdje geleden was o;


    Me so good.