• Inleiding
    Dit is de eerste wedstrijd hier op Quizlet waar het gaat om zelf muziek te maken, in plaats van alleen maar te luisteren. De bedoeling is dat hier in deze wedstrijd muzikanten hun eigen improvisatie/lied/cover gaan maken en dat door middel van een opname (eisen zie verder in dit topic) op een tube-media zoals youtube zetten zodat de juryleden en het publiek je kan horen, en op basis daarvan beoordelen wie het eerste wordt en zo door.

    Het hoeft niet zingen te zijn, het mag instrumentaal zijn, instrumentaal & zingen en alleen zingen!


    Regels:
    -het mag geen kopie zijn van een al bestaand lied, of tab, het moet echt zelf bedacht/gecomponeerd zijn.
    -het hoeft geen studiokwaliteit te zijn, zolang we maar kunnen horen waar je melodie uit bestaat.
    -Als het kan als Cam of als film opgenomen met de camera op youtube zetten, wel is het niet verplicht als je daar niet van houdt om je gezicht er op te zetten, alleen je instrument is genoeg.
    -Wanneer je geen cam hebt of geen camera dan mag je het ook als dat wel mogelijk is versturen als alleen een audio-file, ergens geplaatst op het net, wel moet je dan zeggen ( met je stem :P ) dat het liedje is om mee te doen met een wedstrijd
    -alle instrumenten en niveaus zijn toegestaan!
    -Het liedje moet rond de 2 minuten en evt. langer duren!


    Juryleden
    -PUKKELxDING
    - CRACKSICLE
    - xSnoepjex
    ~Plaatsen jury is vol eigenlijk


    Deelnemers
    1- Hopexdream & Kayleigh - Zang
    2-crazychicken - piano
    3-WOUAH - piano & effecten
    4-PrincesSnape piano/cello
    5-vezz - Zang
    6-ImAwesome keyboard
    7-Ipad
    8-
    9-
    10-
    ~Meer kunnen altijd bij evt.


    Thema
    Het thema mag je voor deze keer zelf beslissen, wel moet het naar aanleiding zijn van een sfeer, dat mag zijn: een foto of een filmpje, en dan mag je proberen om er een melodie bij te maken!


    Inleverdatum is 10 april!!!
    Als je nog niet in de deelnamelijst staat, mag je nog wel mee doen, maar zorg er wel voor dat het 10 april is ingeleverd!


    toestemming
    Marshmellow schreef op 31 jan 2011 - 16:21:

    RE: wedstrijd voorstelling

    Je mag beginnen met je wedstrijd! =).

    .


    HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 16:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2011 - 13:21 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Haha, het is niet echt gelukt met die url XD

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 19:07 ]


    Life is hard and then we die

    links is wel erg lastig met jouw naam ja!!! :P

    met die xD van je :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb geen zangtalent, so een jurylid wil ik wel zijn ^^


    MUSIC && FASHION

    Ok! :) ik voeg je meteen toe cracksicle :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Ok! :) ik voeg je meteen toe cracksicle :)


    Thanx ^^


    MUSIC && FASHION

    Je staat er bij :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    -mezelf even verwijderd, kijk later wel of ik toch mee doe :P-


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    -mezelf even verwijderd, kijk later wel of ik toch mee doe :P-


    Langs de ene kant is dat het beste, want (niet dat ik je niet vertrouw ofzo) je kan de punten 'vervalsen'.


    MUSIC && FASHION

    ik wil wel jurylid zijn ;x


    Me so good.

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Langs de ene kant is dat het beste, want (niet dat ik je niet vertrouw ofzo) je kan de punten 'vervalsen'.


    ja klopt :P maar dan zou ik gewoon mezelf ofzo niet beoordelen, en de rest natuurlijk wel gewoon zoals het hoort he :P want als mijn beoordelingen gigantisch anders zou zijn dan die van de andere jury-leden dan valt dat natuurlijk op he, en geeft het ruzie misschien xD

    of ik beoordeel mezelf gewoon met een 1 :D

    :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ga nog even nadenken of ik mee ga doen, want ik vind mijn eigen muziek op internet zetten echt doodeng. Maar anders wil ik jurylid zijn.
    So, ik hou je nog op de hoogte... :Y)


    Felix

    xSnoepjex schreef:
    ik wil wel jurylid zijn ;x


    ok je komt er bij! :)

    dan zijn de plaatsen voorlopig dicht (voor de juryleden)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    ja klopt :P maar dan zou ik gewoon mezelf ofzo niet beoordelen, en de rest natuurlijk wel gewoon zoals het hoort he :P want als mijn beoordelingen gigantisch anders zou zijn dan die van de andere jury-leden dan valt dat natuurlijk op he, en geeft het ruzie misschien xD

    of ik beoordeel mezelf gewoon met een 1 :D

    :Y)


    Ja, maar dan heb je zowieso geen kans om te winnen, want als je al meteen een 1 hebt en je berekent het gemiddelde, dan lig je er meteen al uit.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ja, maar dan heb je zowieso geen kans om te winnen, want als je al meteen een 1 hebt en je berekent het gemiddelde, dan lig je er meteen al uit.


    het gaat toch ook om fun? :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Het hoeft niet zingen te zijn, het mag instrumentaal zijn, instrumentaal & zingen en alleen zingen!


    regel iets veranderd :)


    Ligt and Darkness are both very different..