• Inleiding
    Dit is de eerste wedstrijd hier op Quizlet waar het gaat om zelf muziek te maken, in plaats van alleen maar te luisteren. De bedoeling is dat hier in deze wedstrijd muzikanten hun eigen improvisatie/lied/cover gaan maken en dat door middel van een opname (eisen zie verder in dit topic) op een tube-media zoals youtube zetten zodat de juryleden en het publiek je kan horen, en op basis daarvan beoordelen wie het eerste wordt en zo door.

    Het hoeft niet zingen te zijn, het mag instrumentaal zijn, instrumentaal & zingen en alleen zingen!


    Regels:
    -het mag geen kopie zijn van een al bestaand lied, of tab, het moet echt zelf bedacht/gecomponeerd zijn.
    -het hoeft geen studiokwaliteit te zijn, zolang we maar kunnen horen waar je melodie uit bestaat.
    -Als het kan als Cam of als film opgenomen met de camera op youtube zetten, wel is het niet verplicht als je daar niet van houdt om je gezicht er op te zetten, alleen je instrument is genoeg.
    -Wanneer je geen cam hebt of geen camera dan mag je het ook als dat wel mogelijk is versturen als alleen een audio-file, ergens geplaatst op het net, wel moet je dan zeggen ( met je stem :P ) dat het liedje is om mee te doen met een wedstrijd
    -alle instrumenten en niveaus zijn toegestaan!
    -Het liedje moet rond de 2 minuten en evt. langer duren!


    Juryleden
    -PUKKELxDING
    - CRACKSICLE
    - xSnoepjex
    ~Plaatsen jury is vol eigenlijk


    Deelnemers
    1- Hopexdream & Kayleigh - Zang
    2-crazychicken - piano
    3-WOUAH - piano & effecten
    4-PrincesSnape piano/cello
    5-vezz - Zang
    6-ImAwesome keyboard
    7-Ipad
    8-
    9-
    10-
    ~Meer kunnen altijd bij evt.


    Thema
    Het thema mag je voor deze keer zelf beslissen, wel moet het naar aanleiding zijn van een sfeer, dat mag zijn: een foto of een filmpje, en dan mag je proberen om er een melodie bij te maken!


    Inleverdatum is 10 april!!!
    Als je nog niet in de deelnamelijst staat, mag je nog wel mee doen, maar zorg er wel voor dat het 10 april is ingeleverd!


    toestemming
    Marshmellow schreef op 31 jan 2011 - 16:21:

    RE: wedstrijd voorstelling

    Je mag beginnen met je wedstrijd! =).

    .


    HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 16:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2011 - 13:21 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Smilie schreef:
    (...)
    Je mag ook teksten van liedjes nemen, en er zelf een melodie op maken, dat doe ik ook! ;D


    ja inderdaad,


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dit is de eerste wedstrijd hier op Quizlet waar het gaat om zelf muziek te maken, in plaats van alleen maar te luisteren. De bedoeling is dat hier in deze wedstrijd muzikanten hun eigen improvisatie/lied/cover gaan maken en dat door middel van een opname (eisen zie verder in dit topic) op een tube-media zoals youtube zetten zodat de juryleden en het publiek je kan horen, en op basis daarvan beoordelen wie het eerste wordt en zo door.

    het mag geen kopie zijn van een al bestaand lied, of tab, het moet echt zelf bedacht/gecomponeerd zijn.

    Dat snap ik niet.
    (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)
    Dat snap ik niet.
    (krul)


    dat je niet letterlijk een liedje kopieert, dus precies zelfde zang, gitaar/piano etc. Het moet wel je eigen versie zijn, dus je mag een liedje wel van bijv. akkoorden veranderen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    -

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 18:26 ]


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Mijn excuses dat ik niets meer heb laten weten, maar internet lag er een tijdje uit hier xp. Is er al een deadline?


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Mijn excuses dat ik niets meer heb laten weten, maar internet lag er een tijdje uit hier xp. Is er al een deadline?


    zal nu echt binnenkort komen. Ga maar uit van ~2 of 3 weken.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Stiekem is een preciezere deadline wel fijner (x
    En je zei "het einde van de maand". En het einde van de maand is geweest. (a)


    Felix

    Ik doe wel mee, met de keyboard


    "Ignite, my love. Ignite."

    CrazyChicken schreef:
    Stiekem is een preciezere deadline wel fijner (x
    En je zei "het einde van de maand". En het einde van de maand is geweest. (a)


    10 april is het geworden, 3 weken de tijd.

    ImAwesome, je bent er in!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik wil heel graag meedoen, maar ik ben niet echt bepaald handig met een instrument, zingen kan ik wel een beetje. x)
    maar je mag dus een bestaand nummer zingen, maar dat moet dan in een andere toonsoort? of mag dat ook niet? want ik kan geen eigen nummers maken, daarvoor moet ik toch iets meer muzieklessen hebben gehad. xd


    Never say Never

    iPad schreef:
    Ik wil heel graag meedoen, maar ik ben niet echt bepaald handig met een instrument, zingen kan ik wel een beetje. x)
    maar je mag dus een bestaand nummer zingen, maar dat moet dan in een andere toonsoort? of mag dat ook niet? want ik kan geen eigen nummers maken, daarvoor moet ik toch iets meer muzieklessen hebben gehad. xd


    andere toonsoort is toegestaan :) maar het moet niet letterlijk gekopieerd zijn namelijk. Dit om het 'kopieren' tegen te gaan. Want dan is het gewoon het moeilijkste liedje kiezen, en dan heb je gewonnen, weet je wel?


    Ligt and Darkness are both very different..

    ok. ik wil dan wel meedoen, om het te proberen. ;pp


    Never say Never

    iPad schreef:
    ok. ik wil dan wel meedoen, om het te proberen. ;pp


    je staat er in :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    oh god. ik heb nu al geeeen idee wat ik zou kunnen doen voor de eerste opdracht. ><


    Never say Never

    iPad schreef:
    oh god. ik heb nu al geeeen idee wat ik zou kunnen doen voor de eerste opdracht. ><


    probeer te improviseren en kom zo op ideeën? :P


    Ligt and Darkness are both very different..