• Mijn vriendin die zegt elke dag wel van ja die gene is op mij. Ja die is op mij. Bijvoorbeeld vandaag had ze er weer 3. Ze had met een andere vriendin en 2 jongens afgepsroken zaterdag. En nu is 1 van die jongens op haar volgens haar. en nog 2 op msn ofso. En echt ik word er gek van om dat steeds aan te horen! Niet opschepperig bedoelt maar, ik weet dat 2 jongens mij leuk vinden gewoon. Maar die zijn niet eens knap. En echt iedereen is dan op haar weetje. En dat deelt ze dan heel blij mee. En dat is gewoon heel egr iritant om aan te horen! Maar er wat van zeggen is toch ook zo raar?$: en dat wil ik ook niet weetje ik wil niet dat ze boos is! weten jullie wat ik moet doen?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zou daar echt schijtziek van worden :'D
    'Fine, pak ze tijger, maar val mij er niet mee lastig.'

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 19:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon wat van zeggen. Ik ken dat gevoel, een [ex]-vriendin van mij deed dat ook de hele tijd, werd er gillend gek van. Heb er gewoon wat van gezegd, en als vrienden moet je dat maar accepteren.
    Onze vriendschap is niet hierdoor verbroken hoor.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ivan schreef:
    Ik zou daar echt schijtziek van worden :'D
    'Fine, pak ze tijger, maar val mij er niet mee lastig.'


    Precies. (:

    Ik zou er ook gek van worden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het gewoon tegen haar zeggen, dat je dat soort dingen niet aan hoeft te horen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo'n mensen die denken dat iedereen op hun is, kan ik echt niet uitstaan.
    Ik zou haar gewoon zeggen wat ik ervan vind. Een goeie vriendin zou dat accepteren vind ik.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Houdt ze zoveel van zichzelf dat ze denkt dat iedereen van haar houdt?


    Olive

    Haha, daarom dus maar wat kan ik er tegen doen?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Jacker schreef:
    Houdt ze zoveel van zichzelf dat ze denkt dat iedereen van haar houdt?

    Tja, ik zou het niet weten, maar ze is ook wel een heel knap meisjee. Maar het is gewoon iritant, and maybe is everybody in love with her. Maar het is gewoon irritant en ik wil er van af.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)
    Tja, ik zou het niet weten, maar ze is ook wel een heel knap meisjee. Maar het is gewoon iritant, and maybe is everybody in love with her. Maar het is gewoon irritant en ik wil er van af.


    Wel ja.. Oke, knap meisje, tot daar. Maar niet alle jongens vinden je automatisch leuk als je knap bent? Heeft ze ooit gehoord van het innerlijk :'D? Welja, ik zou zoiets zeggen zoals Ivan (: Succes nog!


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Wel ja.. Oke, knap meisje, tot daar. Maar niet alle jongens vinden je automatisch leuk als je knap bent? Heeft ze ooit gehoord van het innerlijk :'D? Welja, ik zou zoiets zeggen zoals Ivan (: Succes nog!

    Dankje! Maarja al die jongens die zien dat neit bij mij op school. Ik wil ook wel is gezien worden :$. Maar ja knap ie je toch altijd als eerst weetje ;$ daarna komt innerlijk pas. Maar alsnog bedankt


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co