• Een keertje liepen we 's nachts rond 2 uur met mijn broerjte, zus, pa&ma door de achtertuin naar huis. Iedereen naar binnen, maar mijn vader en zus bleven buiten, dus wij ook weer naar buiten. Zegt mijn vader dat we stil moeten zijn want er zit een egeltje op het gras. Wij allemaal 'Ooooh' -nog noooit een egel gezien;p-
    Word dat dier wakker meteen weg razen door de benen van mijn broertje. Ik van de schrik keihard gillen, mijn broertje ook. Achteraf moest ik lachen, maar mijn broertje heeft er een trauma van overgehouden;p

    Een andere keer -na het egel geval- liepen we wéér door de achtertuin naar ons huis, mijn ouders waren nog even iets uit de auto halen, ineens zie ik wat op het gras liggen.
    'Kijk S, daar is een egel!'
    broertje begint meteen hysterisch te gillen en gaat op een tafel zitten. Mijn zus gaat van dichterbij kijken
    'Het is een blik en veger..'
    -.-'

    Vanavond stond ik dus in de tuin want ik moest de konijnen nog eten geven. Telkens als ik door de tuin loop ben ik bang dat ik op een egel stap ofzo, deze keer zag ik ineens iets heel engs, iets wits keek me aan. Ik had niet de tijd om het goed te bekijken want ik was al gillend weggerend (';

    -Ik ben doodsbang in het donker, best wel kinderachtig, maar ik ben echt doodsbang..-

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    ~Waar schrik jij van?
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was?
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen?


    Me so good.

    ~Ik ben niet bang in het donker, ik ben compleet hysterisch.
    ~Ik schrik dan van alles.
    ~Ik was bang voor een schaduw, het was mijn eigen hand.
    ~Ik stapte op een spin in het donker -.-'


    #WWED - What Would Emma Do?

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    Mwa niet echt.
    ~Waar schrik jij van?
    Als me vriend me laat schrikken als ik binnen kom lopen en hij achter de deur staat.
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was?
    Ja, Sky diven
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen?
    Mijn vriendjelief


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    neh.
    ~Waar schrik jij van?
    Gewoon, als iemand me laat schrikken?
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was?
    Nee.
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen
    dat fucking kutspel 'Amnesia: The Dark Descent'.
    Ik was écht aan het trillen toen ik het spel stopte na 1 minuten. Ik krijg echt rillingen in mn buik enzo en ik kon niet fatsoendelijk staan :c ik was tering hard geschrokken D:


    I live for the applause, you will die for it.

    ~Iemand anders ook bang in het donker? Nee. Liever nacht dan dag
    ~Waar schrik jij van? Spinnen & kakkerlakken (die maken me echt gek)
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was? Nee eigenlijk niet.
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen? Verschillende dingen


    behind very angel is a demon

    ~Iemand anders ook bang in het donker? Nee
    ~Waar schrik jij van? Spinnen, gewoon insecten in het algemeen :'D
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was? Ja
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen ? Er zat ooit een raar beest in mijn schoen, een soort van rups, maar het was geen rups ;d al een geluk dat ik m'n schoen niet aangedaan had.


    None but ourselves can free our minds.

    ~Iemand anders ook bang in het donker? Ik ben echt doodsbang in het donker, no kidding. Ik slaap nog met een lichtje aan.
    ~Waar schrik jij van? Alles.
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was? Nee, want alles is achteraf nog steeds eng :3
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen? Te veel.

    ~Iemand anders ook bang in het donker? een beetje, ik ben altijd bang als er iemand ergens verstopt zit en je dan laat schrikken. straks komt the grudge op je af. XD
    ~Waar schrik jij van? van als dingen/mensen me laten schrikken.
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was? ja, me vriendinnen laten me schrikken terwijl ik ze zie..
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen? toen het donker was en 's nachts toen ik naar de wc moest in de badkamer. het licht is uit en ik loop de badkamer binnen. springt mijn broer tevoorschijn... x)

    Bang in het donker ben ik niet eigenlijk :'D. Maar ik kan wel van veel schrikken :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er ging eerst een egel bevallen in mijn tuin. Dat beest was echt keihard aan het krijsen. Ik dacht eerst dat het een vogel was ofzo.

    ~Iemand anders ook bang in het donker? Alleen als ik een horrorfilm heb gezien.
    ~Waar schrik jij van? Veel.
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was? Ja, achtbanen enzo.
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen? Zwarte piet. Ik weet niet waarom, maar ik ben echt bang voor die gozer.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    De jongens, meervoud ja, laten me elke keer schrikken wanneer ze me zien. LOL, ik keihard gillen (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    Niet echt bang, maar ik schrik dan super snel.
    ~Waar schrik jij van?
    Alles, echt elk geluidje.
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was?
    Nee, want als ik iets eng vind blijf ik het eng vinden.
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen?
    Clowns.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ~Ik ben wel bang als ik 's avonds laat over straat loop.
    ~Ik schrik van veel.
    ~Mijn LO-leerkracht. Serieus.
    ~Toen ik nog klein was, speelde ik in onze zandbak in de tuin. Opeens voelde ik iets kriebelen op mijn been. Ik keek naar mijn been en zag een enorme spin naar boven kruipen. Ik ben doodsbang van spinnen. Ik durfde daarna nooit meer terug in de zandbak. :[


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    Jup ikke, ik haat het als het donker is, Vroeger had mijn broer me zo laten schrikken in het donker, dat ik nog een trauma er over heb gehouden, hij had z'n enge masker op.
    ~Waar schrik jij van?
    Van schaduwen.
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was? Jaaa xD
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen? .
    Van me broer met zijn enge masker xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    Beetje (cat)
    ~Waar schrik jij van? als mijn vader opeens voor me staat voor het hek als ik hem open doe T-T
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was?Ja,mijn eigen schaduw xD
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen? mijn vader -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ~Altijd x'd
    ~Alles zo'n beetje x'd
    ~Vaak zat x'd`
    ~Tinychat x'd