• Een keertje liepen we 's nachts rond 2 uur met mijn broerjte, zus, pa&ma door de achtertuin naar huis. Iedereen naar binnen, maar mijn vader en zus bleven buiten, dus wij ook weer naar buiten. Zegt mijn vader dat we stil moeten zijn want er zit een egeltje op het gras. Wij allemaal 'Ooooh' -nog noooit een egel gezien;p-
    Word dat dier wakker meteen weg razen door de benen van mijn broertje. Ik van de schrik keihard gillen, mijn broertje ook. Achteraf moest ik lachen, maar mijn broertje heeft er een trauma van overgehouden;p

    Een andere keer -na het egel geval- liepen we wéér door de achtertuin naar ons huis, mijn ouders waren nog even iets uit de auto halen, ineens zie ik wat op het gras liggen.
    'Kijk S, daar is een egel!'
    broertje begint meteen hysterisch te gillen en gaat op een tafel zitten. Mijn zus gaat van dichterbij kijken
    'Het is een blik en veger..'
    -.-'

    Vanavond stond ik dus in de tuin want ik moest de konijnen nog eten geven. Telkens als ik door de tuin loop ben ik bang dat ik op een egel stap ofzo, deze keer zag ik ineens iets heel engs, iets wits keek me aan. Ik had niet de tijd om het goed te bekijken want ik was al gillend weggerend (';

    -Ik ben doodsbang in het donker, best wel kinderachtig, maar ik ben echt doodsbang..-

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    ~Waar schrik jij van?
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was?
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen?


    Me so good.

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    Ja, ik ben bang om in een donkere hal te lopen ofzo, maar dat is een lang verhaal :)
    ~Waar schrik jij van?
    Van een schaduw en van wel redelijk veel dingen :P
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was? Ja, waarschijnlijk wel.
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen?
    Vroeger had ik echt constant nachtmerries van een huis dat afbrand en dan werd ik levend verbrand :x en toen durfde ik nooit te gaan slapen enzo ik wou nooit alleen naar boven en ik had al vaak gevraagd aan men moeder wat ik moest doen als ons huis afbrandde. En ik durfde nooit een kaars aandoen ;P

    ~Iemand anders ook bang in het donker?
    Ikke ben altijs héél bang xD
    ~Waar schrik jij van?
    In het donker alles
    ~Ooit al eens ergens bang voor geweest wat achteraf toch niet zo eng was?
    ehhmm een paaltje waar ik tegen aan liep xD
    ~Waarvan heb jij een trauma opgelopen?
    Ehmm ik ben een keer bijna verkr8 hierow trauma xD
    maarum daar gaan we het gwn niet over hebben!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”