• Hée,
    Ik heb nu blokjes en moet nu van de tandarts elastieken dragen; En ik haat het! Ik laat ze overal rondslingeren en ik slik ze door. ;x
    Nou, zijn er nog mensen die elastieken hebben? :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:54 ]


    1.25

    Ik had ze, ik droeg ze nooit, ik zette altijd mijn kaak naar voren bij de ortho, lol. Die dingen waren superirritant en raakte ALTIJD die zakjes kwijt, pff.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:56 ]

    1988 schreef:
    Ik had ze, ik droeg ze nooit, ik zette altijd mijn kaak naar voren bij de ortho, lol. Die dingen waren superirritant en raakte ALTIJD die zakjes kwijt, pff.


    Ik doe precies hetzelfde. Maar heb ze nog steeds. :'P


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb dat gehad, als ik denk wat je bedoelt :p
    Ik heb ze gedragen en wrm?
    Ik vind doe die toch gewoon in?? Is da nu zo moeilijk :X denk eraan binnen zoveel maanden, of jaar ben ik er voor de rest van men leven vanaf als ge da nu niet doet duurt het alleen nog maar langer dat je die dingen moet indoen omdat je ze niet indeed, dus doe die gwn in =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik had ze ook, ik vergat ze vaak, maar ze deden soms teveel pijn. Dus dan werd het minder aantrekkelijk ze te dragen. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, maar ik ga ze krijgen. Ik weet niet hoe irritant het gaat zijn, maar wat ik wel leuk vind zijn de kleurtjes. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Toen ik een beugel had moest ik 2 paar elastiekjes in.
    De allerkleinste (die van 3 of 4 mm) die moest ik van
    mijn achterste kies helemaal naar voren en ik moest
    de 1 na grootste (4 of 5 mm) in een driehoekje.
    Nou ik rkeeg mijn mond niet meer open o_O
    En als ik ze eruit haalde schoten ze alle kanten op xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ze vroeger wel gehad.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik niet :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja! Ik slik ze ook door (cat)
    Ze zijn 2 tellen geleden ngo kapoet gegaan x'd

    x7UP schreef:
    Toen ik een beugel had moest ik 2 paar elastiekjes in.
    De allerkleinste (die van 3 of 4 mm) die moest ik van
    mijn achterste kies helemaal naar voren en ik moest
    de 1 na grootste (4 of 5 mm) in een driehoekje.
    Nou ik rkeeg mijn mond niet meer open o_O
    En als ik ze eruit haalde schoten ze alle kanten op xD

    Dat moest ik ook! En dan moest ik ermee gaan eten o.o Ik kon daar dus echt niet mee eten, dan moest ik van die muizenhapjes gaan nemen. Uiteindelijk deed ik ze helemaal niet meer in. En de ortho die zag het geeneens. Ik had niet zo'n goede en die wilde me echt aan het lijntje houden en me zo lang mogelijk met beugel houden. Maar daar had mijn moeder een stokje voor gestoken -want dat hadden we dus door- en we drongen zo aan dat mijn beugel er toch nog na een normale tijd uit mocht. En daarna gingen we voor die beugel daarna naar een andere, betere ortho. Dat kon eerst niet omdat ik brekets had zonder elastiekjes, maar met een soort klepjes ofzo en die had die andere ortho niet(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    reyon schreef:
    Ik niet :Y)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik had ze, heb nu een enorm elastiek om de blokjes op mn voortanden heen >.<

    Ik heb geen beugel gehad en ik hoef er ook nooit eentje (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had ze en ik droeg ze nooit. Komt de ortho zo: 'Wauw je tanden gaan er echt op vooruit.'


    Today will be Girl's Day party with you~

    Qlimax schreef:
    Ik heb ze vroeger wel gehad.


    hoi, jij bent leuk.