• De stelling van vandaag luidt:
    Je zou voor elke paar minuten die een bus/trein/metro te laat komt, een vergoeding moeten krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat zou natuurlijk wel leuk zijn, maar ja dat is niet mogelijk. En een paar minuten te laat komen is heus geen misdaad.

    eens en onees.
    1.eens omdat ik dan rijk word(A)
    2.oneens omdat de bussen en trams er niks aan kunnen doen:D

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:37 ]


    I´m nothing special.

    eens.
    soms haast je helemaal om bij de bushalte te komen & dan is de bus er nog niet eens. >.<


    don't lose your fight, kid.

    Oneens, dan hebben ze binnen de kortste keren geen geld meer om de bussen en treinen te onderhouden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dan hebben we binnenkort geen bussen meer,
    alle busmaatschappijen failliet ;D
    Oneens dus (a)


    How y'all doin'?

    Wauw.. dat zou geniaal zijn :D


    Life is hard and then we die

    VIPpas schreef:
    Oneens. Ze bussen kunnen er ook niks aan doen al het een paar minuten uit loopt


    Ja dat vinsdik waar, maar ze moeten nu ook weer niet een uur te laat komen dus, eigenlijk oneens.

    Eens! Dan krijg ik zeker de helft van mijn (mijn ouders) geld terug!


    Je moet worden wie je bent.

    xJelena schreef:
    Oneens, dan hebben ze binnen de kortste keren geen geld meer om de bussen en treinen te onderhouden.

    Eigen schuld! moeten ze maar op tijd rijden..
    Of gewoon het kaartje een beetje goedkoper maken


    Je moet worden wie je bent.

    PEDOpas schreef:
    EEENS
    weetje hoe rijk ik dan word :'D!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Scandal schreef:
    Oneens, bussen kunnen er niet veel aan doen dat ze te laat komen.

    Soms niet, ivm files. Maar heel vaak wel. Dan zijn ze gewoon te laat vertrokken of rijden ze te langzaam omdat ze met een of andere passagier aan het kletsen zijn..
    Maar oke, voor de bus niet voor elke minuut, maar ik vind dat het er zeker wel moet komen als ze tien of meer minuten vertraging hebben.


    Je moet worden wie je bent.

    oneens!!! ik vind dat als de bus te laat is dat hij niet gelijk vergoeding hoeft te geven. jij komt toch ook te laat of niet??? het is maar mijn mening hoor!!!


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    dan houdt de staad helemaal geen geld meer over


    Never mess with a girl, you get hurt

    Dan zou ik wel rijk worden ^^ [Ik ga met de bus naar school en die is vaak laat ^^]
    Maar nee, de overheid heeft nu al zoveel schulden en aangezien in België de bussen en treinen overheidsinstellingen zijn moet de overheid het dan betalen


    Live life limitless.

    PEDOpas schreef:
    EEENS
    weetje hoe rijk ik dan word :'D!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H