• 'S= mijn broertje. Sorry voor spelfouten, getypt op de iPod.
    Ik zat in de keuken, komt een lieve Buurjongen binnen, wij even kletsen ^^ komt mijn broertje binnen. Hij heeft tranen in zijn ogen, en hij heeft iets over zijn hand hangen.
    "S flikker op!"
    "ik hem me in de vinger geknipt" S begint weer te janken. Ik opstaan naar hem toe lopen, zie ik dat hij maandverband op zijn hand heeft.....
    "Dat lag op jou kamer!" zegt ie dan ook nog.
    Buurjongen staat ineens naast me, geeft mijn broertje uiteindelijk een plijster. En lacht dan om het maandverband waar mijn broertje aandachig naar zit te kijken...
    "wat is dat?"
    Toen heb ik hem de deur uitgeduwd. Maar mijn broertje had door dat het iets was wat ik hem liever niet uitlegde, plakt hij het op zijn voorhoofd en komt dan om de keukentafel rennen...
    Mijn buurjongen lag helemaal dubbel, en ergens moet ik ook wel erom lachen, maar op dat moment schaamde ik mendood..

    -iemand ook iets genants meegemaakt waar je crush ofzo bij was


    Me so good.

    Pff, teveel om op te noemen.. Precies van de trap af vallen als hij keek, vallen bij gym, ook als hij keek. En zo kan ik wel doorgaan.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    het klinkt heel grappig hahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha, lol!
    Pff, ik heb echt te veel dingen meegemaakt om op te noemen haha :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mississippi schreef:
    het klinkt heel grappig hahah.

    Toen op het moment dat hij het zei, absoluut niet..
    Nu kan ik er wel een beetje om lachen(;
    Dit overkomt mij ook alleen maar... -zelfmedijden- gelukkig zag mijn buurjongen er de humor wel van in. Mijn broertje is ook erg raar, zoiets in deze richting heeft hij eens gedaan... Alleen was het toen erger..


    Me so good.

    Lol, ik vind je broertje wel leuk.:Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik moest ooit in de bios mijn maandverband gebruiken om te zorgen dat het bloed niet uit mijn neus over mijn kleding gutste ;x Ik had geen tissues, alleen maandverband, en het kwam er echt met bakken tegelijk uit. Dus tot ik bij de wc was, liep ik met maandverband tegen mijn neus gedrukt.

    Dat was dan niet met mijn crush, maar genant genoeg :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mississippi schreef:
    het klinkt heel grappig hahah.

    hahaha ik mag jou broertje wel ^^

    Ik heb ook wel van dat soort dingen meegemaakt maar dat ga ik niet nu allemaal vertellen


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    lol
    leuk broertje.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.