• Zoals een telefoon of auto ?


    Leef nu het kan

    Ik heb de gave om laptops kapot te maken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    een nintendo xd


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ik had vorig jaar een nieuwe mobiel, en toen had ik hem pas één week en had hem perongeluk verzopen.

    en ook eens een computer. D:


    They fell in love, didn't they?

    euhm, koptelefoons en oortjes overleven vaak nog geen maand met mij dus ja


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Dat denk ik niet...
    Ofja, maar dan konden ze achteraf nog hersteld worden.


    effort never betrays you

    Een camera.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn mobiels die overleven het niet zo heel goed bij me, haha.
    bij mijn eerste mobiel -toen nog prepaid- had ik uit onwetendheid een dienst gesms't en toen namen ze elke keer al mijn betegoed van me af. Daardoor kon ik er niet naar sms'en om het te stoppen en kreeg ik uiteindelijk een nieuwe mobiel -met abonnement-. En toen kreeg ik er eentje die ik na een maand in de wc liet vallen. En toen kreeg ik een oude van mijn moeder, want ze wilde geen nieuwe betalen en ik had geen geld x'D En toen kreeg ik met veel zeuren een nieuwe, want ik krijg er altijd eentje van 0 euro met abonnement. En bij die moest ik 30 euro erbij betalen, maar uiteindelijk hoefden wij maar 20 euro erbij te betalen en deed mijn moeder dat. Dat was echt zo'n nieuwe ding, toen die mobiels in waren die open moest draaien. En die liet ik na anderhalve maand in mijn broekzak zitten en deed mijn ma 'm in de was (en gaf ze mij de schuld). En toen kreeg ik weer die oude van mijn ma. En nu heb ik er eentje die het nu bijna 2 jaar heeft uitgehouden, maar die was bijna kapot gegaan omdat ik 'm in een emmer met water had laten vallen. Dankzij de rijst doet ie het nog x'D

    En mijn broertje en ik hebben zo vaak de afstandbediening van de tv laten vallen dat ie uiteindelijk kapot is gegaan. En met de tweede ging het precies hetzelfde x'D Als we 'm nu kapot maken dan moeten we 'm zelf betalen en nu blijft ie wel heel x'D Maar ik weet niet of ze ook duur zijn, haha.

    En ik heb eens een computer kapot gemaakt. Gelukkig was ik al voor een laptop aan het sparen en nu heb ik dus een laptop x'D


    To live would be an awfully big adventure

    M'n gameboy toen ik 10 was ofzo -hij kon kennelijk niet zo goed tegen de stenen van het terras :')-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een TomTom ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mijn mp3-speler :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn omafiets toen ik 12 was, hij was in de 1e week kapot. (:
    Ook heb ik een gave om pennen, typexrollen, ritsen stuk te maken. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Een stuk of 10 (naja, beetje overdreven) mobiele telefoons... Ik ben daar echt goed in somehow.


    I am an idiot, I move.

    Nee. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn computer ;(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    vast wel.
    De bril van mijn oppas toen ik 8 was ofzo.
    En mijn vorige mobieltje was in een maand kapot. -En ik denk nogsteeds dat het een fabrieks foutje is.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind