Ik heb echt een hekel aan mensen die meteen allemaal negatieve dingen gaan liggen roepen, dan heb ik echt zoiets van; wat doe je hier dan? Heeft iemand dat ook? x
Kijk, Genius zei dat Hopexdream een hatelijk persoon was ofzo, dus zei Cuddle dat terug. En toen zei jij dat zij wel iemand een hatelijk persoon mag noemen, maar ik zei "Zij (Genius) niet?"
Ik vind dat iedereen hun eigen mening mag uiten. Maar dan niet opeens schijnheilig moet gaan doen: ik vind het niet leuk om gemene reactie;s te gaan lezen, terwijl je het zelf doet
Cuddle schreef:
(...)
Nee hoor, jullie leggen het niet goed uit.Het komt negatief over je kunt t ook op een andere manier zeggen.
Het zou op een andere manier gezegd kunnen worden.. Maar zoals ik al eerder zei; dan worden de discussies minder leuk..
Als iedereen hier nou leuk had gereageerd was dit topic geen ruk aan.. Nu is het tenminste leuk (:
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
Het zou op een andere manier gezegd kunnen worden.. Maar zoals ik al eerder zei; dan worden de discussies minder leuk..
Als iedereen hier nou leuk had gereageerd was dit topic geen ruk aan.. Nu is het tenminste leuk (:
Tja zoiets wel ja, maar niet als iedereen ineens tegen 1 persoon bezig is.
Oke mijn levens verhaal
ik werd op de wereld gegooid. -doorspoele doorspoelen doorspoelen doorspoelen doorspoelen doorspoelen doorspoelen-
En toen kwam ik bij dit topic. De maker hield niet van hatelijke reacties maar deed er zelf ook een. Dus toen begonnen mensen daar op reageren.
Lekker kinderachtig zijn jullie weer -.-' Leest stiekem alles mee terwijl ze pizza eet