Ik heb echt een hekel aan mensen die meteen allemaal negatieve dingen gaan liggen roepen, dan heb ik echt zoiets van; wat doe je hier dan? Heeft iemand dat ook? x
Courtesan schreef:
Het ligt er aan op wat voor een topics. Op foto's vind ik het gewoonweg lullig en op quizzen en stories ook eigenlijk. Maar op het forum hoor je je mening te kunnen geven, of die nou negatief is of niet.
Ja oke. Hier ben ik het mee eens. Maar het ligt er ook aan hoe je het zegt. Er is een verschil tussen:
Wat een kut idee!
Ja oke. Hier ben ik het mee eens. Maar het ligt er ook aan hoe je het zegt. Er is een verschil tussen:
Wat een kut idee!
En:
Ik vind het niet zo'n leuk idee
Ja, dat is wel waar. Bij het eerste heb ik ook iets van 'ach, hou je mond man'. Maar dat is niet zozeer een negatieve reactie, dat is een reactie om anderen te stangen.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Ja, dat is wel waar. Bij het eerste heb ik ook iets van 'ach, hou je mond man'. Maar dat is niet zozeer een negatieve reactie, dat is een reactie om anderen te stangen.
Ja idd. En bij die reactie's heb ik: Get a life
bij de tweede geef je alleen je mening
HopexDream schreef:
(...)
Heb je een hekel? Move dan van deze topic (:
Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer, en wat ik zeg. Ik had ook kunnen zeggen dat ik me aan jou irriteer maar dat doe ik toch niet?! Serieus wat heb jij? Voel je je aangesproken of zo?
btw; jij bent hier degene die een hekel heeft aan iets. (lees: Haat aan negatieve reacties! Wat eigenlijk niet eens ABN is.
[ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 19:22 ]
You were much more muchier, you've lost your muchness.
Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer, en wat ik zeg. Ik had ook kunnen zeggen dat ik me aan jou irriteer maar dat doe ik toch niet?! Serieus wat heb jij? Voel je je aangesproken of zo?
Haha dit is mijn topic, en als je je zo achterlijk gedraagt, moet je gewoon wegblijven van deze topic. (:
Zo zijn sommige mensen nou eenmaal. Maar soms vind ik dat ze in hun recht staan, bij stomme topics. En soms vind ik dat ze beter hun mond kunnen houden.
[ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 19:26 ]
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.