• En daarmee bedoel ik mijn 'geweldige' voetbalteam.
    Ze praten alleen maar over die dingen,
    En daar loop ik dan als enigste meisje tussen,
    Volgens mij hebben ze het nog nooit gedaan ofzoww. Want de helft heeft geen vriendin en al lang niet meer gehad.

    Wie kent er nog meer zo'n jongens?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:10 ]


    <3

    welke jongen doet dat niet?
    maar er zijn ook genoeg meisjes die er over praten


    i have a busy life

    Infinitum schreef:
    Bij ons op school zijn de jongens ook zo. En er zitten een aantal zittenblijvers in onze klas en mensen van 4vmbo-t (ik zit in 4havo). En een paar zijn al 18 jaar. En dan nog hebben ze het op een heel kinderachtige manier over seks.
    De meiden uit onze klas doen het ook wel, dadt kan ik niet ontkennen, haha, maar wij doen tenminste alsof het een normaal onderwerp is. Want op zich is het niet verkeerd om over seks te praten, en volgens mij moet je er juist open voor zijn, maar doe er dan een beetje normaal.
    Bij ons op school hadden de jongens er het laatst over dat je 112 calorieen kwijtraakt op het moment van klaarkomen. Een andere jongen: "Dus als je 11 keer op een dag klaarkomt dan val je een kilo af. Dat is een goed dieet!" Ja, tuurlijk --'
    Haha vermagerde je er maar van. x')
    dat zou wel leuk zijn. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Swoon schreef:
    Oh, daar hebben ze in mijn vriendengroep allemaal last van, maar ik vind dat juist grappig ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Armistice schreef:
    Niet alleen jongens hoor, ik en een vriendin van mij hadden laatst Engels en toen gingen we vragen aan 2 jongens voor ons wat een "Natte Droom" nou precies inhield, want zij gokte erop dat het dan net voelde alsof je was doorgelekt wanneer je ongesteld was. LOL En die jongens kwamen dus echt niet meer bij van het lachen en keken ons keiverbaasd aan zo van; "Wtf? Vragen hun ons dat nou echt?!" Uiteindelijk hebben we wel een prima antwoord gehad. (:


    Durven jullie DAT te vragen?? :S

    :X


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ik denk meer dat als je doorgelekt bent tijdens het slapen met ongesteldheid dat je dan meer een bloederige droom had ipv een natte droom :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nou meisjes praten er ook over hoor, maar ik denk wel op een meer volwassen manier... Niet van: ‘Ey jongùh, als je die ene van H45 balt ga je lang bezig zijn!’ (dat hoorde ik laatst iemand roepen dus :')

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 17:23 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    haha, bij mij is het meer zo dat ze er alleen van die vuile grappen over maken. maar het is wel hypocriet, want ik heb ook van die momenten dat ik in zo'n bui ben dat ik zulke grappen maak, en dan zou het volgens hun opeens niet mogen of zo, want dat is jongenshumor:8


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    bij mij in de klas zitten echt van die seksistische jongens. :'D
    maar het is net een dag uit met ruben, en ze zitten alweer aan mijn kont, doen de hele tijd neuk bewegingen, en drukken telkens kusjes op mijn wang, en hoe hard ik ze ook weg duw of sla, ze komen telkens maar terug. ;(

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 17:26 ]


    Life is a beautiful struggle

    In mijn klas zijn ze nog allemaal kleuters zowat. De denken soms wel door, maar ze hebben het meer over gamen :X
    Ze zijn wel heel aardig hoor (H)


    Happy Birthday my Potter!

    ILOVERUBEN schreef:
    bij mij in de klas zitten echt van die seksistische jongens. :'D
    maar het is net een dag uit met ruben, en ze zitten alweer aan mijn kond, doen de hele tijd neuk bewegingen, en drukken telkens kusjes op mijn wang, en hoe hard ik ze ook weg duw of sla, ze komen telkens maar terug. ;(


    zoals ik eens eerder al zei, trap in hun balle ;) ik denk wel dat dat werkt :Y) je moet dan wel jezelf tevreden stellen met de titel bitch :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Whaha, soms grappig. x],
    Haha, ik ben soms wel een doordenkertje,
    Maar soms is het best wel goor, jongens uit mijn klas hoor ik daar wel eens over praten :P

    Sorenos schreef:
    (...)

    zoals ik eens eerder al zei, trap in hun balle ;) ik denk wel dat dat werkt :Y) je moet dan wel jezelf tevreden stellen met de titel bitch :Y)

    had ik vandaag gedaan bij een jongen, doe ik nooit meer, never, ik kreeg een vlakke hand in mijn gezicht.. ;( maar ik sloeg terug. :')


    Life is a beautiful struggle

    Haha, ik zit echt in precies dezelfde situatie, lol. Maar ik vind het wel grappig :Y)

    Hmh, meestal heb ik de ergste comments over seks, ook tegenover jongens. Nouja..

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    had ik vandaag gedaan bij een jongen, doe ik nooit meer, never, ik kreeg een vlakke hand in mijn gezicht.. ;( maar ik sloeg terug. :')


    kunnen die jongens wel!!! o.o

    neem een hamer mee en sla hun bewusteloos :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..