• En daarmee bedoel ik mijn 'geweldige' voetbalteam.
    Ze praten alleen maar over die dingen,
    En daar loop ik dan als enigste meisje tussen,
    Volgens mij hebben ze het nog nooit gedaan ofzoww. Want de helft heeft geen vriendin en al lang niet meer gehad.

    Wie kent er nog meer zo'n jongens?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:10 ]


    <3

    Ja, ik heb ook een paar eikels in de klas die over zulke dingen praten...
    (NAAST ons...)(cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik kwam er vandaag achter dat de jongens uit ónze klas met elkaar praten over hoe de meisjes uit onze klas ontmaagd worden? Mijn gezicht zag er zo uit toen ik het hoorde: o_____O


    it's so empty living behind these castle walls

    Het liefste praatte ik er de hele dag over (krul) Nee kidding, er valt nu niks te vertellen maar meisjes praten er net zo goed over. Believe me :'D


    -

    Genius schreef:
    Het liefste praatte ik er de hele dag over (krul) Nee kidding, er valt nu niks te vertellen maar meisjes praten er net zo goed over. Believe me :'D
    Ja, maar die doen het eerder stiekem tegen elkaar, terwijl jongens het vaak aan de grote klok hangen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben zelf net zo erg. In geen bijna drie jaar een vriend gehad maar toch doordenken als een pubertje 8D.
    Achja, we zijt jongleu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm.. de jongens uit mijn klas hebben het er niet vaak over eigenlijk hehe..

    Haha ik heb het met een vriendin van mij wel vaak over seks volgens mij haha..
    Geen idee why, we komen er altijd op uit :P..
    Of als ik vraag wat ze afgelopen weekend gedaan heeft komen we ook daar op uit =P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Reducto schreef:
    (...)Ja, maar die doen het eerder stiekem tegen elkaar, terwijl jongens het vaak aan de grote klok hangen.

    Not me (krul)


    -

    Mijn vriend, for sure.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reducto schreef:
    (...)Ja, maar die doen het eerder stiekem tegen elkaar, terwijl jongens het vaak aan de grote klok hangen.


    Hmm dat weet ik nog zo net niet hoor:P..
    Ik denk echt dat je je daar in vergist, meiden kunnen ook erg zijn hoor :O..
    Natuurlijk niet allemaal, maar hee ook niet alle jongens hebben het over seks.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ken er nog zo een paar jongens van :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zit met een jongen op msn te praten, het begon zo:
    hij: wil je neuken.
    Toen dacht ik al WTF


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk vaak aan seks en praat er ook redelijk vaak over. Het is gewoon een veelbesproken onderwerp. Door wie dan ook :'D Het is gewoon leuk man.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Het liefste praatte ik er de hele dag over (krul) Nee kidding, er valt nu niks te vertellen maar meisjes praten er net zo goed over. Believe me :'D

    Heb je het over mij?! (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rickjuh schreef:
    Diegene die daar stoer over praten, hebben het inderdaad juist nog nooit gedaan. En als ze zo praten gaat het nog wel even duren haha.

    vaak vallen ze door de mand als je echt gaat praten over hoe het voelt enzo ;)


    Hallo, ik ben nieuw :)

    17 schreef:
    Ik denk vaak aan seks en praat er ook redelijk vaak over. Het is gewoon een veelbesproken onderwerp. Door wie dan ook :'D Het is gewoon leuk man.

    en ontzettend lekker nomnom :$


    Hallo, ik ben nieuw :)