• En daarmee bedoel ik mijn 'geweldige' voetbalteam.
    Ze praten alleen maar over die dingen,
    En daar loop ik dan als enigste meisje tussen,
    Volgens mij hebben ze het nog nooit gedaan ofzoww. Want de helft heeft geen vriendin en al lang niet meer gehad.

    Wie kent er nog meer zo'n jongens?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:10 ]


    <3

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Hmm dat weet ik nog zo net niet hoor:P..
    Ik denk echt dat je je daar in vergist, meiden kunnen ook erg zijn hoor :O..
    Natuurlijk niet allemaal, maar hee ook niet alle jongens hebben het over seks.

    hmmm ik praat er anders aardig vaak over met mn vrienden.. beetje tips uitwisselen enzo over hoe je vriendin reageert op bepaalde dingen.


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Mississippi schreef:
    Ik kwam er vandaag achter dat de jongens uit ónze klas met elkaar praten over hoe de meisjes uit onze klas ontmaagd worden? Mijn gezicht zag er zo uit toen ik het hoorde: o_____O

    erotisch gezicht dus


    Hallo, ik ben nieuw :)

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Hmm dat weet ik nog zo net niet hoor:P..
    Ik denk echt dat je je daar in vergist, meiden kunnen ook erg zijn hoor :O..
    Natuurlijk niet allemaal, maar hee ook niet alle jongens hebben het over seks.
    Dat weet ik, maar ik merk toch dat je het vaker jongens ziet doen dan meisjes. Ik praat ook over seks en ik schaam me er ook niet in. Maar ik zeg het niet voor heel de klas bijvoorbeeld. Jongens durven dat wel eens doen als ze met een groepje zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Dat weet ik, maar ik merk toch dat je het vaker jongens ziet doen dan meisjes. Ik praat ook over seks en ik schaam me er ook niet in. Maar ik zeg het niet voor heel de klas bijvoorbeeld. Jongens durven dat wel eens doen als ze met een groepje zijn.


    Ja maar dat is gewoon stoer doen volgens mij:P
    De jongens uit mijn klas zijn echt heel stoer bij elkaar, maar als je ze alleen tegen komt durven ze niet eens hoi te zeggen :P
    Maar ja, ik kan niet in het hoofd van een jongen kijken natuurlijk:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ssgtcookie schreef:
    (...)
    hmmm ik praat er anders aardig vaak over met mn vrienden.. beetje tips uitwisselen enzo over hoe je vriendin reageert op bepaalde dingen.

    Is dat niet gewoon normaal? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ssgtcookie schreef:
    (...)
    en ontzettend lekker nomnom :$

    Haha ja, dat kan ik absoluut niet ontkennen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    (...)
    Is dat niet gewoon normaal? :'D

    yeahwel kijk.. als wij praten tegen elkaar over sex dan is het wel van "jaaa en ze was wel ok in bed maar mijn sex is altijd goed en mijn grote piemel vond ze lekker etcetc. en ze ging tekeer als een beest" weetjewel.. :)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:26 ]


    Hallo, ik ben nieuw :)

    17 schreef:
    (...)
    Haha ja, dat kan ik absoluut niet ontkennen :'D

    vraag me wel eens af hoe het voelt voor vrouwen zo'n orgasme..


    Hallo, ik ben nieuw :)

    WTF waarom is mijn reactie weg?


    No growth of the heart is ever a waste

    ssgtcookie schreef:
    (...)
    vraag me wel eens af hoe het voelt voor vrouwen zo'n orgasme..

    LOOL, vraag het Annick de Alwetende Wat Betreft Seksualiteit En Andere Zaligheden des Levens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    LOOL, vraag het Annick de Alwetende Wat Betreft Seksualiteit En Andere Zaligheden des Levens.

    he is ze net weg :( vertel..


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Wat moet ik zeggen? :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Wat moet ik zeggen? :'D

    alles wat je kwijt wilt over dat gevoel.. alles wat ik moet weten om jullie het zo goed mogelijk te laten voelen :);)

    @mods ga ik niet te ver? kweet nog niet zo goed van hoe en wat op quizlet :$

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:49 ]


    Hallo, ik ben nieuw :)

    ssgtcookie schreef:
    (...)
    alles wat je kwijt wilt over dat gevoel.. alles wat ik moet weten om jullie het zo goed mogelijk te laten voelen :);)


    Alsof iemand het anders kan omschrijven dan explosief?


    Your make-up is terrible

    ssgtcookie schreef:
    (...)
    alles wat je kwijt wilt over dat gevoel.. alles wat ik moet weten om jullie het zo goed mogelijk te laten voelen :);)

    @mods ga ik niet te ver? kweet nog niet zo goed van hoe en wat op quizlet :$

    Klik mij 8] 16+

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 17:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste