• En daarmee bedoel ik mijn 'geweldige' voetbalteam.
    Ze praten alleen maar over die dingen,
    En daar loop ik dan als enigste meisje tussen,
    Volgens mij hebben ze het nog nooit gedaan ofzoww. Want de helft heeft geen vriendin en al lang niet meer gehad.

    Wie kent er nog meer zo'n jongens?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:10 ]


    <3

    Alle mods slapen. Shhht.


    Your make-up is terrible

    Ivan schreef:
    (...)
    Klik mij 8]

    (nerd)


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Haha Sam, leuke site 8D


    Your make-up is terrible

    Ahahaha ja best interessant. Die gasten weten dingen die ik niet eens weet 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij ook niet 8D Maar jongens weten soms niet eens wat een clitoris kan. Wel het bestaat er van, maar niet meer haha.


    Your make-up is terrible

    "Waarschuwing: ga niet 'droog' oefenen! Het is van belang dat je al opgewonden bent vóór je probeert je G-spot te prikkelen. In opgewonden stand vult het sponsje zich namelijk met vocht, zodat de zone zich goed laat ontdekken én stimuleren." no wai. :|


    Hallo, ik ben nieuw :)

    't Is de leeftijd he...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Scandal schreef:
    Mijn broertje is zo. Oversekste puber. (cat)
    :'P de mijne ook.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Bij ons op school zijn de jongens ook zo. En er zitten een aantal zittenblijvers in onze klas en mensen van 4vmbo-t (ik zit in 4havo). En een paar zijn al 18 jaar. En dan nog hebben ze het op een heel kinderachtige manier over seks.
    De meiden uit onze klas doen het ook wel, dadt kan ik niet ontkennen, haha, maar wij doen tenminste alsof het een normaal onderwerp is. Want op zich is het niet verkeerd om over seks te praten, en volgens mij moet je er juist open voor zijn, maar doe er dan een beetje normaal.
    Bij ons op school hadden de jongens er het laatst over dat je 112 calorieen kwijtraakt op het moment van klaarkomen. Een andere jongen: "Dus als je 11 keer op een dag klaarkomt dan val je een kilo af. Dat is een goed dieet!" Ja, tuurlijk --'


    To live would be an awfully big adventure

    WAAAAHAAAAAAAAAAAAAA :')


    maar jongens zijn idd helemaaaaal niet stoer wanneer je ze scheidt van de groep (de stoere jongens dus he) , dan durven ze helemaal niks meer wahahaha :')


    Ligt and Darkness are both very different..

    Al mijn vrienden zijn zo ongeveer zo, maar daar wen je op een gegeven moment aan. Bij mij zijn ze nu gelukkig door die fase heen, maar soms is het nog steeds best erg. Ik trek me er gewoon niks van aan, het is allemaal grootpraat waar ze het over hebben ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ssgtcookie schreef:
    "Waarschuwing: ga niet 'droog' oefenen! Het is van belang dat je al opgewonden bent vóór je probeert je G-spot te prikkelen. In opgewonden stand vult het sponsje zich namelijk met vocht, zodat de zone zich goed laat ontdekken én stimuleren." no wai. :|
    Hahahaha, weer wat geleerd he Niels XD


    Life is hard and then we die

    ssgtcookie schreef:
    "Waarschuwing: ga niet 'droog' oefenen! Het is van belang dat je al opgewonden bent vóór je probeert je G-spot te prikkelen. In opgewonden stand vult het sponsje zich namelijk met vocht, zodat de zone zich goed laat ontdekken én stimuleren." no wai. :|

    (Y)
    Je gaat vooruit, mien jung.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 10:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahahaha, weer wat geleerd he Niels XD


    ik ook blijkbaar o.o


    Ligt and Darkness are both very different..

    Meer dan de helft van de jongens uit mijn klas is zo, dus ja. Maar ik kan er wel om lachen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.