• En daarmee bedoel ik mijn 'geweldige' voetbalteam.
    Ze praten alleen maar over die dingen,
    En daar loop ik dan als enigste meisje tussen,
    Volgens mij hebben ze het nog nooit gedaan ofzoww. Want de helft heeft geen vriendin en al lang niet meer gehad.

    Wie kent er nog meer zo'n jongens?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:10 ]


    <3

    Oh, daar hebben ze in mijn vriendengroep allemaal last van, maar ik vind dat juist grappig ;D


    In time we hate that which we often fear.

    Diegene die daar stoer over praten, hebben het inderdaad juist nog nooit gedaan. En als ze zo praten gaat het nog wel even duren haha.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    dat ken ik:) Maar dat is juist grappig


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik praatte altijd mee toen een vriend dat van mij deed, en als we aangeschoten waren, zeiden we altijd dingen die we beter niet zeiden. --"


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rickjuh schreef:
    Diegene die daar stoer over praten, hebben het inderdaad juist nog nooit gedaan. En als ze zo praten gaat het nog wel even duren haha.

    Wie zegt dat? Ik ken genoeg mensen die allang seks hebben gehad die ook zo praten :')


    In time we hate that which we often fear.

    Jongens *zucht*
    Ze zijn gewoon oversekst allemaal.
    -bijna allemaal-
    Op 13/14jarige leeftijd zijn ze al erover bezig, en ook nog erg >.<
    In mijn klas hebben ze het er de hele tijd over..


    Me so good.

    Mijn broertje is zo. Oversekste puber. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    xSnoepjex schreef:
    Jongens *zucht*
    Ze zijn gewoon oversekst allemaal.
    -bijna allemaal-
    Op 13/14jarige leeftijd zijn ze al erover bezig, en ook nog erg >.<
    In mijn klas hebben ze het er de hele tijd over..
    De meisjes ook. Ik denk ook vaak aan seks en iedereen die zegt dat dat niet zo is, is een leugenaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ;3 Maar ik vind 't schattig en grappig x'D Ze doen dan alsof ze alles weten en eigenlijk weten ze juist niks.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reducto schreef:
    (...)De meisjes ook. Ik denk ook vaak aan seks en iedereen die zegt dat dat niet zo is, is een leugenaar.

    misschien denken meisjes er over, maar bij mij in de klas heeft niemand het erover.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    misschien denken meisjes er over, maar bij mij in de klas heeft niemand het erover.
    dat is waar, wij lopen er niet mee te koop. Jongens scheppen gewoon graag vaak op bij elkaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)De meisjes ook. Ik denk ook vaak aan seks en iedereen die zegt dat dat niet zo is, is een leugenaar.


    Klopt, ik denk vaak over seks. Maar ik ga niet hardop op school met mijn vriendinnen daarover praten(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Niet alleen jongens hoor, ik en een vriendin van mij hadden laatst Engels en toen gingen we vragen aan 2 jongens voor ons wat een "Natte Droom" nou precies inhield, want zij gokte erop dat het dan net voelde alsof je was doorgelekt wanneer je ongesteld was. LOL En die jongens kwamen dus echt niet meer bij van het lachen en keken ons keiverbaasd aan zo van; "Wtf? Vragen hun ons dat nou echt?!" Uiteindelijk hebben we wel een prima antwoord gehad. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Language schreef:
    (...)

    Klopt, ik denk vaak over seks. Maar ik ga niet hardop op school met mijn vriendinnen daarover praten(krul)


    Ja precies :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'