• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors

    Ik kwam uiteindelijk na niks gevonden te hebben Sarita tegen. "Jeetje Sarita je moet me echt even zeggen waar al je wapens liggen want ik heb me rot gezocht." Zei ik en toen pas keek ik rond. Ik slaakte dan ook een gil toen ik een schaduw zag.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ann Sully

    "Ik snap wel dat jullie zo eenzaam woonden." Schold ik. Ik probeerde ze zoveel mogelijk te kwetsen, maar ergens wist ik wel dat het nutteloos was. Maar wat moest ik anders doen? Emotioneel? Wachten tot ik dood ging?


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte vampier.

    Ik keek richting het meisje dat het behoorlijk zat begon te worden.
    'Waar was die ducktape ook alweer?' vroeg ik aan Darko. 'Ik heb liever geen geschreeuw in m'n oor als ik haar bloed aftap.'


    No growth of the heart is ever a waste

    An Sully

    "Bloed?" Ik keek op. "Nee, geen bloed!" Plak die ducktape dan maar over mijn ogen! Anders geef ik over in dat bloed van je." Waarschuuwde ik haar. Waarom waarschuwde ik haar eigenlijk? Misschien omdat ik zelf niet wilde overgeven.


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte schaduw.

    Langzaam liep ik op haar af en snoof haar lichaamsgeur op. 'Hmm.. je ruikt zoet. Zo zalig zoet. Het zou zonde zijn om je meteen in de pan te hakken.' Ik pakte een mes uit de kast - één van de zovelen uit de verzameling - en speelde ermee voor haar ogen.
    'Maar ik weet zeker dat zulk jong vers vlees prima zal gaan smaken.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ann Sully

    Ik kneep mijn ogen dicht. "Dat wil ik allemaal niet eens weten." Mijn maag draaide zich bij de gedachte alleen al om.


    Your make-up is terrible

    Adam.
    "Ey, jongens, moeten we niet wat doen ofzo? We kunnen haar toch niet zomaar laten stikken?" vroeg ik. Ik moest en zou iets ondernemen. Verbeten ijsbeerde ik. De pijn kon me niet schelen. Ik kende Ann dan misschien niet goed, maar zij had mij ook geholpen. Klote schaduwen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 17:30 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Darko - Slechte schaduw
    'Ik heb het ooit in een depressieve bui verstopt, omdat ik dacht dat ik me nooit meer zou kunnen beheersen voor dit soort praktijken. Ik zal even kijken hoor.' Het water stond me al in de mond. Wat had ik toch een stoer vrouwtje.
    Veel sneller dan gedacht had ik de ducktape te pakken.
    'Aan jou de eer, schat.' Ik overhandigde de ducktape aan Vivian.


    Life is hard and then we die

    Ann Sully

    "Ducktape plakt wel erg." Zei ik. "Dat krijg je nooit meer van me af." Strak zat ik helemaal vastgeplakt ofzo.


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte vampier.

    Ik nam de tape aan en legde het mes weg.
    'Nou even meewerken graag,' fluisterde ik op een toon die poeslief was maar tegelijkertijd ijzingwekkend kil.
    Ze was absoluut niet van plan mee te werken. In plaats daarvan kronkelde ze zich in alle mogelijke hoeken en probeerde ze me onderuit te halen. 'Ducktape plakt wel heel erg,' zei ze ineens. Ik zuchtte, pakte het mes weer en sneed een stukje ducktape af, wat ik vervolgens voor haar mond plakte. 'Geen zorgen, je zal er niet lang last van hebben,' glimlachte ik, waarna ik me weer tot Darko wendde.
    'En de volgende keer kan ik wel wat hulp gebruiken,' siste ik nog steeds pissig en liet me op de bank zakken. Ik inspecteerde mijn wond, die er niet best uitzag. Verdomme, wat een pijn.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 17:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ann Sully

    Nu kon ik ze alleen nog maar boos aanstaren en hun gezemel aanhoren. God, hoe had ik me nou toch weer in deze situatie gewerkt? Dit keer was het niet eens mijn schuld. Het leven was oneerlijk, zo wil je dood, kom je in deze onwaarschijnlijke wereld terecht, heb je weer wil om te leven, willen ze je vermoorden! Ik mezelf gekeerd schudde ik even mijn hoofd, nee het leven was niet zoals ik wilde dat het was.


    Your make-up is terrible

    Darko - Slechte schaduw
    Ik liet me naast Vivian op de bank zakken.
    'Liefje, het spijt me, je weet dat ik af en toe zo ben.' Ik sloeg een arme om haar heen maar die duwde ze ruw weg. Ze was druk bezig met haar wond, schijnbaar was zelf het persoon lucht voor haar geworden. Voor mij was het meisje echter geen lucht. Ik liet Vivian haar wond inspecteren en liep zelf op het meisje af. Ik legde mijn hoofd in haar nek en snoof.
    'Je ruikt lekker, meisje.' De angst was te ruiken. Ze zweette heel erg en ik rook dat haar bloed sneller stroomde.
    'Viv, hoe slecht is je wond eraan toe?' vroeg ik terwijl ik mijn hoofd op dezelfde plek liet.


    Life is hard and then we die

    Ann Sully

    Als ik mijn handen vrij had gehad, zou die gast een slag voor zijn kop hebben gehad. Anders zou ik hem wel verrot hebben gescholden, maar het enige wat ik kon doen was zielig piepen. Daar hield ik al snel mee op omdat het zo wanhopig klonk.


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte schaduw.

    Ik hinkte naar een kastje, op zoek naar wat verband. Ineens voelde ik mijn schouder weer. Fuck, dat ook nog. Dat mens ging hiervoor boeten. Gelukkig was die pijl geen voltreffer, in tegenstelling tot die in mijn been. Ik had inmiddels het verband te pakken en wikkelde het om m'n been.
    'Het gaat wel,' zei ik emotieloos en ging naast hem staan. Nu keken we samen naar het meisje. 'Ze ruikt inderdaad zalig,' fluisterde ik. Ik was dringend toe aan wat eten. Vers eten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wie gaat Nikki eigenlijk redden :P?


    Life is hard and then we die