• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Ann Sully

    Haha, ik wacht op jullie.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:14 ]


    Your make-up is terrible

    Lol, helemaal -out- hier. Ineens met z'n allen in de aanval.
    Strax hoort m'n vader me nog.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vivian - Slechte schaduw,

    Opnieuw schoot een ongelofelijke helse pijn door mijn lijf en toen ik opkeek zag ik dat ze weer op me richtte. Dacht het niet, zei ik. Ik gebruikte al mijn kracht en sprong tegen de muur op. In een miliseconde keek ik naar het meisje - dat nu moeite had me in het vizier te houden - en vloog op haar af. Wanneer ik weer landde had ik de pijl en boog in handen, die ik voor haar neus brak. De pijn in mijn been werd inmiddels ondragelijk en ik wist dat het niet veel meer kon hebben. Toch was ik vlakbij en dat maakte me des te vastberadener.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ann Sully

    Natuurlijk had mijn aanval zoals voorspeld gewoon geen effect, behalve dan dat ik tegen de muur aan de andere kant knalde.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik keek de schaduw aan. 'Hoe dom denk dat ik ben?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aimée Fay Moore.
    Ik rende op Vivian af, nu ze zwak was kon ik haar wel aan.
    "Laat ze gaan!" Zei ik, en trok haar naar achter.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:22 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vivian - Slechte schaduw.

    'Dom genoeg om die wond van je niet te verbinden,' zei ik en gaf een knikje naar haar pols. 'Maar dat geeft niet. Als ik je vil blijft er toch niet veel van over.' En ik gooide de pijl en boog van me af. Ineens werd ik vastgegrepen en ik kon nog net mijn evenwicht houden.
    'Verrader!' siste ik.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimee Fay Moore.
    "Dan ben ik dat maar," siste ik terug, "ze hebben je niks aangedaan!"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    We kunnen elkaar nu toch niet doden? Dan is iemand zijn karkater kwijt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vivian - Slechte schaduw.

    'Kun jij je de derde wereldoorlog nog herinneren? Ik mag dan wel een harteloze moordenaar zijn, maar dat waren die stervelingen ook. Sterker nog: wij zijn hún product!' Ik wendde me tot de mensen. 'Ja,' zei ik duister, 'dat verstonden jullie goed. Jullie hebben lang geleden de natuurlijke selectie verstoord. Jullie waanden je hoger dan god! En kijk wat daarvan komt.'


    No growth of the heart is ever a waste

    VIPpas schreef:
    (...)

    Uhu :]
    dat gebeurt ook niet 8D Tenminste, niet zonder toestemming van degene die het personage heeft gecreerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimée Fay Moore
    "Derde wereld oorlog?" Verbaasd keek ik haar aan. "Was dat hun schuld?"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    '5 Jaar geleden toen er nog veel mensen waren, toen jullie harteloos uit moorden,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Dan had ik toch gelijk!" Sprak in mijn gedachtes hardop uit. "Zijn we nu in de tijd vooruit gereisd? Welk jaar is het hier?" Ik was alweer bijna vergeten dat we in gevecht waren en mijn hersens draaiden op volle toeren. Mijn fantasie was altijd al groter geweest dan die van anderen.


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte schaduw.

    'Bespaar me die ellende. Jullie hebben tenminste jullie leven nog.' Ik ruk de pijl uit mijn schouder en gooi het bebloede ding op de grond. 'Dit vervloekte lijf voelt pijn, haat.. en het leeft voort op jullie vlees. Hebben jullie je nooit afgevraagd wat er zou gebeuren als er wezens bestonden die hoger in de voedselketen waren dan de mensheid zelf? Nou, dít gebeurt er. Het was allemaal te voorzien. Onze zwakheden waren ingeprogrammeerd. En toch waren jullie egoïstisch. Jullie wouden het perfecte wezen creëren. En dat wezen verbanden jullie naar deze godvergeten hel.'

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 23:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste