• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Ik heb alleen een mes,' zuchte ik. 'Ik heb een pijl en boog nodig en veel pijlen.' Daar mee kon ik namelijk het beste overweg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben ook meegegaan op reddingsactie, kon nu pas weer online komen vandaar.


    Silver
    "Ik heb helemaal geen wapens, hoe vind je die? Hoe gaan we dit in godsnaam doen?" zei ik.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Adam.
    "Ik heb ook nog een mes gevonden, maar of het scherp genoeg is weet ik niet," zei ik zachtjes. "En ik weet het niet, heeft iemand een plan?"


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Silver
    "Ik in ieder geval niet." gaf ik als antwoord aan Adam. "We weten niet eens waar ze is."


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vivian - Slechte schaduw.

    Nog steeds keek ik strak naar de deur, maar zuchtte opgelucht toen ik besefte dat het de wind was. Maar waar kwamen dan die stemmen vandaan? Ik begon echt paranoide te worden. Ik opende het luik en liet mezelf er doorheen zakken. Het was werkelijk pikkedonker. Na wat aftasten vond ik mijn vriend, die zich druk maakte om het meisje.
    'Liefje.. ik denk dat ik me heb vergist,' fluisterde ik, nog steeds op mijn hoede. 'Maar ik weet het niet zeker.' Zachtjes streek ik met mijn hand over zijn rug, waarna ik me weer tot onze gevangene wendde. 'Straks halen ze het in hun kop om haar te bevrijden. Ik heb zo'n trek. Haar geur.. haar vlees..'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Alice May Moors

    "Waarom pakken we niet allemaal een dikke stok? Ik weet dat je ze zo niet dood krijgt of zo maar het is een goeie verdediging. En verder hebben we niets, tenzij er opeens wapens uit de lucht komen vallen." Zei ik en ik keek vragend naar de andere.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Darko
    'Lijkt me een goed idee liefste. Aan jou de eer.' Ik liet haar voorgaan naar het meisje.


    Life is hard and then we die

    Ann Sully

    Maar ik wilde nog helemaal niet dood! Ik begon ongecontrolleerd te piepen en probeerde te spartelen op de stoel.


    Your make-up is terrible

    Darko
    Ik keek gniffelend naar het bange meisje. Dit maakte het alleen maar vermakelijker.


    Life is hard and then we die

    Silver
    "Ik geloof dat we inderdaad maar beter wat stokken en stenen kunnen gaan zoeken, want veel meer gaat het niet worden vrees ik. Maar we moeten opschieten, voordat ze haar iets aandoen!"


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    'Of niet,' zei ik. 'Hier dicht bij is een dorp. Met een winkel met wapens. Daar steel ik ze altijd.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Silver
    "Hebben ze hier winkels?" vroeg ik vol ongeloof. Dat kon toch niet? Wie runt die winkels dan? En wat als we werden betrapt? Ik dacht aan Ann en besefte dat we geen andere keus hadden.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 9:00 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Alice May Moors

    "Sarita waar zijn die winkels dan? We kunnen alles gebruiken om Ann te redden." Zei ik en ik keek even rond of ik zelf geen winkels zag, maar nee. Ik zuchtte diep.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Silver
    "Ik was eerst in een stad voordat ik jullie leerde kennen. Misschien zijn daar wel winkels." bedacht ik me ineens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sarita Tricia Schneider
    'De winkels is hier ongeveer een kilometer vandaan. Als we opschieten zijn we er voor dat de zon opkomt. Dan kunnen we in de dag spullen mee nemen en terug gaan,' zei ik.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 12:47 ]


    "Ignite, my love. Ignite."