• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte schaduw.

    Ik zuchtte. Om eerlijk te zijn had die soep me totaal niet voorzien met een nieuwe energietoevoer. Ik stierf van de honger en die vleesbonken die verscholen zaten zouden vroeg of laat van mij worden. Ze zaten als ratten in de val. Weinig onder de indruk keek ik naar het meisje dat de bedreigingen op me afvuurde.
    'Laat maar eens zien dan,' zei ik en likte langs mijn lippen. Als een valse kat liet ik mijn nagels demonstratief zien. 'Niet meer dan twee handen. Ik heb niet meer dan twee handen nodig om dat mooie koppie van je romp te slaan.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Sarita Tricia Schneider
    'Ik heb al meer van jullie soort gedood,' zei ik. 'Allemaal met pijl en boog.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aimée Fay Moore.
    Dat meende ze toch niet, dacht ik vol verbazing.
    Uit medelijden naar de mensen wou ik bijna ingrijpen, tot ik het licht zag en bedacht dat het mijn eigen dood zou kunnen worden.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    Ik trilde op mijn benen maar verstopte Adam achter me. "In deze kamer." Ik bedoelde de kamer achter me, "Daar zit alles." Ik probeerde stoer te klinken. Zelfs in dit soort situaties leek ik hulpeloos.


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte schaduw.

    'Bewijs het maar,' siste ik en zette me schrap. Ik was deze mensen nog nooit eerder tegengekomen en wist daarom niet exact waar ik aan toe was, maar zij wisten ook niet wie ík was en nog belangrijker: waar ik toe in staat was. Ik leefde van de jacht en daarom zou ik niet overdrijven als ik mezelf een expert noemde. Ik had een razendsnelle reactiesnelheid en dat zou zich nu ook weer bewijzen.
    'Kom maar op,' zei ik kil en sloeg een lok haar uit mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ann Sully

    "Jij!" Ik wees op de schaduw die niet leek te weten wat ze hier mee aan moest, die bang klonk. "Als je ons helpt, sparen we je leven."


    Your make-up is terrible

    Aimée Fay Moore.
    "Ik kan toch niks doen!" Snikte ik half naar de mens die naar me schreeuwde.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    Ik pakte nog een pijl. IK schatte in. Als ik nou zou missen en ze nou links op zou duiken zou ik haar raken. Als ze rechts zou duiken zou ik snel schieten maar dan niet door haar hart maar door haar been waar door ze verlamd werd.
    Ik pakte daarom nog een pijl en richte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Pff, meer dan ik, met mijn niet-bestaande wapens." Antwoordde ik. Ook al had ik ze, ik geloofde dat die Schaduw sneller was dan ik, voordat ik me had kunnen omdraaien, was ik al benoemd tot toetje.


    Your make-up is terrible

    Aimée Fay Moore.
    Ik zag het meisje met de pijl richten, en deinsde snel achteruit.
    Richting het andere meisje dat zich verstopte.
    Eigenlijk wou ik hier zo veel mogelijk buiten blijven, wat blijkbaar onmogelijk was

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 22:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vivian - Slechte schaduw.

    'Slim meisje,' fluisterde ik toen ze zich voorzag met een tweede pijl. Ondertussen hield ik de tweede schaduw in de gaten omdat ik niet wist wat ze ging doen. Zou die verrader me in de rug aanvallen? Ik zette me schrap. Het feit dat ze aangaf al meerderen van ons te hebben gedood zat me niet lekker, maar wie weet was het gewoon bluf.
    'Kom me maar halen,' zei ik rauw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sarita Tricia Schneider
    Ik richte en schoot. Daarna schoot ik de tweede pijl en daarna de derde. Die ging door het been heen. Waardoor ze verlamde

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 22:42 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Ik gilde ondertussen in paniek, varkentje dat ik was. De adrenaline begon door mijn lichaam te pompen. Ik wist niet wat ik moest doen en raakte daar ook van in paniek.


    Your make-up is terrible

    Vivian - Slechte schaduw.

    Fuck, ze is goed. Met een verbeten hoofd rukte ik de pijl uit mijn been. Dat deed behoorlijk veel zeer. Ik was nauwelijks in staat meer te staan - laat staan rennen, maar ik zou Vivian niet zijn als ik het hierbij liet zitten. Ik nam de pijl in mijn hand en vuurde hem met een ongelofelijke snelheid op haar af. De pijl pinde haar arm tegen de muur en ik zag het bloed naar beneden sijpelen. Alles in mijn lijf zei dat ik erop af moest rennen, maar ik was er gewoon niet toe in staat.
    'Darko!' gilde ik. Kon hij nu niks anders dan toekijken en zijn geliefde Viv te zien lijden?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sarita Tricia Schneider
    Een zware pijn schoot in mijn arm. Ik trok de pijl er uit en richte weer. Dit keer kwam hij zo juist op haar schouder terecht.


    "Ignite, my love. Ignite."