• Topic 1

    Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Tuurlijk kun je gaan zitten,' zei ik en ik opende een kamer waar ik een stoel en een bank ooit ahd neer gezet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam
    "Dankje." Voorzichtig liet ik Ann los en zakte neer op de stoel. Zachtjes begon ik mijn been te masseren, in de hoop dat hij wat minder stijf werd.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully

    "Wow, het is hier nog best groot." Verbaasde ik me. "Je hebt gewoon een kamer!"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'In die 5 jaar moet je iets doen om de verveeling tegen te houden,' zei ik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Ik zie het! Zijn er nog meer geheime kamers?"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Deze was niet geheim, het is geen harry potter,' lachte ik. 'Ik heb wel een geheime ingang.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik leef.


    Aimée Fay Moore, Goede Schaduw.
    Zonder te weten waar ik heen ging liep ik voor me uit. Ik had honger, maar was het dierenvlees helemaal zat.
    Ik wou wel eens wat anders. Een van de anderen doden was geen optie, ze waren allemaal sterker dan mij..
    Na een tijdje lopen drong er een onbekende geur in mijn neus, een geur die ik nog nooit eerder had geroken.
    Ik keek om me heen, om uit te vinden waar de geur vandaan kwam, maar kon alleen grote stenen zien, die samen een soort berg vormden.
    Verbaasd trok ik mijn wenkbrouw op, wat was dit?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    "Ik hoop dat het niet de ene was waar ik doorheen gepleurd ben?" Ik trok een raar gezicht erbij.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider[/b

    'Zeker niet!' zei ik. 'Anders was ik wel heel slecht bezig.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aimée Fay Moore, Goede Schaduw.
    Ik volgde de geur langzaam naar de plek waar hij ophield, en ontdekte daar een scheur, een opening naar een verborgen grot. 
    Met grote ogen stapte ik naar binnen, dit had ik nooit geweten.
    "Hallo..?" Riep ik voorzichtig, "Iemand daar?"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ann Sully

    Ik draaide me met grote ogen om naar Sarita. "Was dat toevallig je geheime ingang?" Ik draaide me in de richting van de stem. "Nog meer mensen, gaat lekker."


    Your make-up is terrible

    Adam.
    Met moeite stond ik weer op en liep langzaam de kamer uit. Ik hoorde en stem, ik wist het zeker. Maar ik herkende de stem niet.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Aimée Fay Moore, Goede Schaduw.
    Stemmen galmden mijn kant op, en ik liep een stukje verder, dichter naar het licht.
    Wie waren dit? En wat deden ze hier? Duizenden vragen gingen tegelijk door mijn hoofd.
    Er klopte hier iets niet..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sarita Tricia Schneider
    'Nog meer mensen?' vroeg ik me eigne af. 'Nee, dat kan niet.' Ik wilde mijn pijl en boog pakken maar voelde dat ik hem niet heb. 'Mijn pijl en boog ligt nog in de eerste kamer,' zei ik schrikt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Ren?" Fluisterde ik. Maar toen herinnerde ik me Adams situatie, zijn been. Hij kon helemaal niet rennen nu. "Wat moeten we doen?"


    Your make-up is terrible