• Ik zat vandaag tijdens de les en ik had een rokje aan met daaronder een panty. Toen stond ik op en toevallig stonden mijn benen dus even uit elkaar, en mijn leraar keek er echt recht naar! Dat was zo vies o.O
    En dat soort dingen doet hij dus wel eens vaker, hij is ook al eens van een andere school afgetrapt omdat hij pedo is.
    Hebben jullie ook een pedofiele leraar/lerares?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sorenos schreef:
    ben ik blij dat ik geen meisje ben o.o

    maar ja met die inkijks etc.... waarom neem je die dan überhaupt? want dat is meestal toch wel erg expres gedaan hoor ;)
    en dat doen jullie toch vaak voor de jongens? ;p en leraren waren toch ook eens jongens, dus waarom zou leeftijd dat veranderen voor hun? ;)

    Ze voelen zich namelijk van binnen vast nog wel jong! ;p


    Lang niet alle meisjes hebben inkijk en ze doen het ook niet allemaal expres, hoor. Bovendien hoort een leraar daar gewoon niet naar te kijken...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ivan schreef:
    Nee, die hebben we niet. Maar wel knappe leraren :9~

    Op de gymleraar die de sport klas traint na, zijn die bij mij álles behalve knap x'3

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 17:49 ]

    Ik heb in de 1e iets ergers meegemaakt met een leraar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sorenos schreef:
    ben ik blij dat ik geen meisje ben o.o

    maar ja met die inkijks etc.... waarom neem je die dan überhaupt? want dat is meestal toch wel erg expres gedaan hoor ;)
    en dat doen jullie toch vaak voor de jongens? ;p en leraren waren toch ook eens jongens, dus waarom zou leeftijd dat veranderen voor hun? ;)

    Ze voelen zich namelijk van binnen vast nog wel jong! ;p

    Par-don?

    Ik heb een leraar die uitspraken doet als "Kom eens vooraan zitten voor de inkijkjes" en opmerking maakt als "Ja, die zijn mooi hè", als er door een paar gastjes een gesprek wordt gevoerd over je decolleté. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sorenos schreef:
    ben ik blij dat ik geen meisje ben o.o

    maar ja met die inkijks etc.... waarom neem je die dan überhaupt? want dat is meestal toch wel erg expres gedaan hoor ;)
    en dat doen jullie toch vaak voor de jongens? ;p en leraren waren toch ook eens jongens, dus waarom zou leeftijd dat veranderen voor hun? ;)

    Ze voelen zich namelijk van binnen vast nog wel jong! ;p

    Haha jij ent grappig--'
    Alsof wij allemaal inkijk hebben zodat we jullie kunnen blij kunnen maken,sure.

    Als je perongelijk een keer inkijk heb of als je een beetje inkijk heb omdat dat bij je T-shirt hoort hoef niet iedere jongen meteen te gaan kwijlen hoor.


    OT: Ieuw,als ik jouw was zou ik gaan klagen.
    Wij hebben geen pedofiele leraren,alleen gekke.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Van onze leerkracht muziek gaat het gerucht de ronde dat hij een pedo is en het ergste is dat hij wéét dat dat over hem wordt gezegd -het staat op elke bank in zijn lokaal geschreven - en toch maakt hij het nog erger! ö
    Wat ook best weird was was toen ik en mijn vriendin bezig waren met de bestellingen voor pizza's (we gingen pizza eten met de klas) en hij dat zag en zei: 'voor mij een kleine.' Geschokte stilte. 'Pizza, hé.' xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    Van onze leerkracht muziek gaat het gerucht de ronde dat hij een pedo is en het ergste is dat hij wéét dat dat over hem wordt gezegd -het staat op elke bank in zijn lokaal geschreven - en toch maakt hij het nog erger! ö
    Wat ook best weird was was toen ik en mijn vriendin bezig waren met de bestellingen voor pizza's (we gingen pizza eten met de klas) en hij dat zag en zei: 'voor mij een kleine.' Geschokte stilte. 'Pizza, hé.' xd

    Ik ben vandaag héél doordenkerig bezig met mijn "Je n'ai" maar deze snap ik niet x'3

    Een vent die kijkt altijd naar je tieten,
    we hadden een concierge die een meisje zowat had aangerand en haar smsjes stuurde ;'s, hij is ontslagen;p
    mijn vorige mentor vond dat ik sexy was, en knipoogde altijd naar me, en keek naar je tieten --'


    Me so good.

    Mijn gymleraar! Hij komt zonder aan te kondigen de kleedkamers binnen en maakt foto's tijdens de lessen! Dat mag niet eens maar hij heeft er één of andere onnozele reden voor.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Marvelouss schreef:
    Jup...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    yawk... er is een leraar van onze school afgetrapt omdat hij een leerling misbruikt zou hebben, maar dat was voor mijn tijd dus ik weet niet dat het daarom was..
    het kanook zijn dat het was omdat hij altijd dronken was tijdens schoolfeesten enzo,.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jigsaw schreef:
    Hij is van een school afgetrapt wegens pedofilie en ze hebben hem op jouw school aangenomen? .______________.


    Ahaha, dat is best wel stom van je schoolleiding. x)
    Anyway, wij hebben geen pedofiele leraren, maar wel hele rare. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sorenos schreef:
    ben ik blij dat ik geen meisje ben o.o

    maar ja met die inkijks etc.... waarom neem je die dan überhaupt? want dat is meestal toch wel erg expres gedaan hoor ;)
    en dat doen jullie toch vaak voor de jongens? ;p en leraren waren toch ook eens jongens, dus waarom zou leeftijd dat veranderen voor hun? ;)

    Ze voelen zich namelijk van binnen vast nog wel jong! ;p

    yeah right..

    OT: ik had ook een vieze vent voor duits toen k nog op VMBO zat.
    Hij keek steeds naar meiden hun borsten, en toen had ik voortaan altijd een koltrui in zijn les aan , hielp wel xD

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 20:02 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Sorenos schreef:
    ben ik blij dat ik geen meisje ben o.o

    maar ja met die inkijks etc.... waarom neem je die dan überhaupt? want dat is meestal toch wel erg expres gedaan hoor ;)
    en dat doen jullie toch vaak voor de jongens? ;p en leraren waren toch ook eens jongens, dus waarom zou leeftijd dat veranderen voor hun? ;)

    Ze voelen zich namelijk van binnen vast nog wel jong! ;p

    Iedereen heeft wel eens inkijk

    en die leraren zijn misschien van binnen maar neit van buiten jong.. O.o


    Me so good.