• Ik zat vandaag tijdens de les en ik had een rokje aan met daaronder een panty. Toen stond ik op en toevallig stonden mijn benen dus even uit elkaar, en mijn leraar keek er echt recht naar! Dat was zo vies o.O
    En dat soort dingen doet hij dus wel eens vaker, hij is ook al eens van een andere school afgetrapt omdat hij pedo is.
    Hebben jullie ook een pedofiele leraar/lerares?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik hat een met super kreepy jas aah en hing de hele tijd over me heen (uitleggen want ik heb moeite met wiskunde gaat ie me helpen te wel ik staigerre vraag ) komt hij en gaat boven me hijgenm

    Wij hadden vorig jaar een oude (55 jarige) leraar die de jongens lichamelijke opvoeding gaf , maar de meisje turnde ook in de zelfde zaal en die leraar gaf de zus van een vriend van mee en slag op haar kont en als er op de speelplaats meisjes paseerde raakte hij die altijd perongeluk aan en bij die zus van mijn vriend zat hij altijd aan haar lijf . Zij is dat gaan zeggen aan de directie en nu zit hij niet meer op onze school ( ze gebruiken als smoes dat hij met pensioen is , maar hij zei tegen een paar jongens uit mijn klas vorig jaar dat hij zeker nog niet met pensioen ging gaan ) :|


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ew, dat lijkt me echt eng 0_0
    Gelukkig nog nooit zoiets gehad :)