• Jaaaah ik ben me haar weer aan t' verven en Oh God, wat zie ik er nou anders uit man O_O' herken mezelf niet meer terug haha.
    me pony heb ik blond gedaan,, en ik ben van plan er blauw in te doen straks ;D

    Doe je goed schat :9~
    Heb je wel goede verf? Anders gaat je haar dood ):


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    Doe je goed schat :9~
    Heb je wel goede verf? Anders gaat je haar dood ):


    Nou, best dure verf van Garnier- Nutrisse Truly blond
    Ik verwacht dus wel dat ie goed is ;D

    Heb nog nooit mijn haren geverfd. Ookal vragen mensen dat soms.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ahw ik zou het zelf niet blonderen. Maar dat is omdat blondering nooit écht stopt. Het gaat maar door. Verven doe ik dan wel weer zelf :3
    Maar vet dat je het blauw doet!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb mijn haar ook in heel blond geverft, maar ik krijg al terug uitgroei. Dus waarschijnlijk van de week weer verf halen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Flamingo schreef:
    Ahw ik zou het zelf niet blonderen. Maar dat is omdat blondering nooit écht stopt. Het gaat maar door. Verven doe ik dan wel weer zelf :3
    Maar vet dat je het blauw doet!


    wtf xD blonderen nooit echt stopt? idungetit.

    Laska schreef:
    Ik heb mijn haar ook in heel blond geverft, maar ik krijg al terug uitgroei. Dus waarschijnlijk van de week weer verf halen (;


    koelmann

    heb je foto D:?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Biebersz schreef:
    heb je foto D:?


    maak ik zo.
    nog even het laatste plukje van me pony blonderen, en dan
    extentions in XD en dan FOTOO 8D
    en dan blauw
    en dan ben ik een uur verder ;d

    Ik durf niet zelf te verven. Want ik ben bang dat ik de helft vergeet ofzo. Dus ik laat het bij de kapper doen, alleen dat is kei duur-,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Ik durf niet zelf te verven. Want ik ben bang dat ik de helft vergeet ofzo. Dus ik laat het bij de kapper doen, alleen dat is kei duur-,-'


    hahaha ik vergeet altijd de helft, of er zt ergens een vlek, of er komen vlekken in me kleren. naja /care.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    hahaha ik vergeet altijd de helft, of er zt ergens een vlek, of er komen vlekken in me kleren. naja /care.


    Ik wou dat ik een instelling had van Naja/Care. Maar nee, ik moet weer geboren worden als een pietje precies.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    wtf xD blonderen nooit echt stopt? idungetit.

    Erm, de verf zegmaar, van blonderingsspul (waterstofperoxide ofzo?) stopt nooit echt. Als je je haar bijv. bruin verft, stopt de verf na een half uur. Maar blonderen stopt niet. Daarom moet je er mee oppassen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    (...)
    Erm, de verf zegmaar, van blonderingsspul (waterstofperoxide ofzo?) stopt nooit echt. Als je je haar bijv. bruin verft, stopt de verf na een half uur. Maar blonderen stopt niet. Daarom moet je er mee oppassen.


    O________O
    maar je spoelt het tohc uit xd

    Spain schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik een instelling had van Naja/Care. Maar nee, ik moet weer geboren worden als een pietje precies.


    Oke dit klinkt raar, maar ik wou dat ik meer een instelling had van een pietje precies ;'D dan zou ik misschien de opleiding mode wat beter kunnen doen x'd