• Ik zat vandaag tijdens de les en ik had een rokje aan met daaronder een panty. Toen stond ik op en toevallig stonden mijn benen dus even uit elkaar, en mijn leraar keek er echt recht naar! Dat was zo vies o.O
    En dat soort dingen doet hij dus wel eens vaker, hij is ook al eens van een andere school afgetrapt omdat hij pedo is.
    Hebben jullie ook een pedofiele leraar/lerares?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wij hadden een leraar Engels en die zei altijd 'ik heb over je gedroomd' en hij sloeg op de kont van een meisje die een pakje sigaretten in der kontzak had zitten. En hij zei altijd hele vage dingen O.o


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Jigsaw schreef:
    Hij is van een school afgetrapt wegens pedofilie en ze hebben hem op jouw school aangenomen? .______________.

    dat wou ik dus ook zeggen . :')


    Life is a beautiful struggle

    Ivan schreef:
    Nee, die hebben we niet. Maar wel knappe leraren :9~

    Ik had een mega knappe gymleraar(mijn favo vak) :9~ Alleen hij is naar een andere school gegaan. Serieus ik moest bijna janken toen ik dat hoorde. Ik had en mega goede band met hem dus ik vond het echt super erg :( gelukkig heeft hij hyves haha(lol)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ivan schreef:
    Nee, die hebben we niet. Maar wel knappe leraren :9~

    HAD, maasman, god wat had de hele school n hekel aan hem xD en ik vond hem pedo :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ivan schreef:
    Nee, die hebben we niet. Maar wel knappe leraren :9~


    Bij ons kun je ze ook niet echt pedo meer noemen (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jup twee, eentje die die economie geeft en eentje die zelfs getrouwd was met een leerling van mijn school en die geeft wiskunde maar dat soort leraren zijn over het algemeen niet goed snik xD


    Love sheds light one the darkest of times

    -Knikt-
    Gelukkig heb ik hem niet meer, ik heb hem een jaartje gehad. En ik had nog geluk dat hij toen in ouderschapsverlof was, een half jaar weg geweest =D. Zelfs de jongens van mijn klas hadden schrik van hem ^^ Hij maakte zo van die vieze opmerkingen, en het gerucht ging rondt dat hij uit de gevangenis komt voor pedofilie, maar het is maar een gerucht ...


    Live life limitless.

    We hadden 1 en die gaf dansles, maar nu is ie ontslagen. En hij was nog is van een andere school gesmeten omdat hij meisjes gebruikte. maar gelukkig gebruikte hij op mijn school geen meisjes.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ben ik blij dat ik geen meisje ben o.o

    maar ja met die inkijks etc.... waarom neem je die dan überhaupt? want dat is meestal toch wel erg expres gedaan hoor ;)
    en dat doen jullie toch vaak voor de jongens? ;p en leraren waren toch ook eens jongens, dus waarom zou leeftijd dat veranderen voor hun? ;)

    Ze voelen zich namelijk van binnen vast nog wel jong! ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Jigsaw schreef:
    Hij is van een school afgetrapt wegens pedofilie en ze hebben hem op jouw school aangenomen? .______________.


    Hope goes lost but never dies.

    bij mij een leraar wiskunde/gym/rekenles(is verplicht!). Ben zo blij dat ik hem dit jaar niet meer heb voor wiskunde en gym. Hij zei een paar jaar geleden tegen een andere leraar dat een meisje groten bosten had, hij kreeg 3 maanden onbetaalt verlof.(doeg)

    VIPpas schreef:
    Iew -gaat rilling over haar rug-

    Nope, alleen 2 knappe leraren, jammer genoeg heb ik ze niet ):


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Die van ons is echt vies O____o
    Hij zit altijd aan je.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.