• De stelling van vandaag luidt:
    Je kan aan een usernaam en de manier waarop een titel van een story is geschreven zien of diegene goed schrijft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    De titel van een verhaal is heel belangrijk. Het is toch een soort van het visitekaartje voor het verhaal. Titels die te lang zijn of met te veel spellingsfouten, trekken mij minder aan.
    Goede verhalen hebben vaak ook goede titels, maar dat hoeft niet per se zo te zijn. Een goede titel betekent ook niet per se een goed verhaal. Hoewel het dus niets garandeerd, ga ik echter toch wel vaak op de titel af.

    En de username zegt bijna niets.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Meestal wel, maar soms kan je de persoon ook onderschatten denk ik.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gedeeltelijk maar niet altijd.
    Daarbij is goed objectief.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    CHOCOLATEEE schreef:
    Aan de titel kan je het meestal wel zien, maar aan de username vind ik onzin. Daar kan je niet aan merken of degene goed schrijft.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dat dacht ik ook, maar soms lees ik goede verhalen van users waarvan ik het niet verwacht had.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 21:06 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    StarWind schreef:
    soms als er in de titel overdreven veel spelfouten staan is dat meestal ook in de rest van het verhaal.
    (dit hoeft niet slecht te zijn als het gaat over iemand met dyslexie) Maar de titel zegt weinig en de usernaam ook. Lees gewoon ergens een hoofdstuk en beoordeel dan. Oneens!(A)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Euy, that's so true!


    You move me ......... Kurt

    Sesamestreet schreef:
    Dat dacht ik ook, maar soms lees ik goede verhalan van users waarvan ik het niet verwacht had.


    --

    Ja, ik wel.


    effort never betrays you

    CHOCOLATEEE schreef:
    Aan de titel kan je het meestal wel zien, maar aan de username vind ik onzin. Daar kan je niet aan merken of degene goed schrijft.

    Dat is waar.
    Als er al een spelfout in de titel zit, kan ik me er wel aan storen, maar ik lees dan vaak toch minstens een hoofdstuk, want je kunt niet zomaar op de titel oordelen.


    Felix

    Cupid schreef:
    aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, want soms als de titel zo slordig staat geschreven lees ik het minder snel. Maar je kunt het niet op het uiterlijk beoordelen. Het kan natuurlijk ook een hele goede story zijn hahah.(krul)


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens, een meisje uit mijn klas heeft dyslexie maar kan supergoed schrijven. Dus als zij dan een spelfout in haar username heeft, kan haar verhaal nog wel goed zijn.

    Oh... nouja, wat de meesten dus zeggen ;)


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    In verband met de titel ben ik het eens, maar ik denk niet dat een username veel kan zeggen over hoe goed iemand kan schrijven.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Meestal wel,
    Behalve nieuwe mensen dan.
    Maar die langer op quizlet zitten wel.


    <3