• De stelling van vandaag luidt:
    Je kan aan een usernaam en de manier waarop een titel van een story is geschreven zien of diegene goed schrijft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    vaak wel.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    CHOCOLATEEE schreef:
    Aan de titel kan je het meestal wel zien, maar aan de username vind ik onzin. Daar kan je niet aan merken of degene goed schrijft.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik ben het er stiekem wel mee eens. Maar vaak heb ik dan ook gelijk eigenlijk. Als iemand een beetje een rare username heeft, dan lees ik die story ook minder snel. En als ik dan toch kjk, vind ik die story ook niet heel goed ofzo. Aan de titel van een story zie je vaak wel snel of hij 'goed' is of niet.


    you're my favourite part of the day ~

    Titel; zou kunnen
    Username; nope


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oppervlakkig, maar ik vind van wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soms wel, vind ik.

    Bij de username niet echt, dat heeft ook met smaak te maken.
    Bij de titel vind ik van wel. Als bijvoorbeeld namen niet eens met hoofdletter zijn geschreven dan denk ik daar niet al te goed van.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Soms misschien. Iedereen kan een 'interessant' woord of zinnetje overnemen voor hun username of story titel. Dat wilt niet meteen zeggen dat ze goed schrijven.


    Caution first, always.

    oneens!


    i have a busy life

    soms wel, soms niet
    (cat)


    Me so good.

    het hangt er wel vanaf vind ik. ik ben ook niet blij met al mijn titels, maar over het algemeen vind ik mijn schrijfstijl nog wel meevallen... ghehe:$


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Genius schreef:
    Vaak wel, hoeft niet altijd.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hahaha fuuck, daarom word mijn story niet vaak gemaakt! (Behalve door de pedofielen op Quizlet <3) hehe. Ben et er niet mee eens, hoewel, het moet niet té gek worden.

    Ik ben het er toch mee eens. (:


    -

    CHOCOLATEEE schreef:
    Aan de titel kan je het meestal wel zien, maar aan de username vind ik onzin. Daar kan je niet aan merken of degene goed schrijft.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.