CHOCOLATEEE schreef: Aan de titel kan je het meestal wel zien, maar aan de username vind ik onzin. Daar kan je niet aan merken of degene goed schrijft.
Ik ben het er stiekem wel mee eens. Maar vaak heb ik dan ook gelijk eigenlijk. Als iemand een beetje een rare username heeft, dan lees ik die story ook minder snel. En als ik dan toch kjk, vind ik die story ook niet heel goed ofzo. Aan de titel van een story zie je vaak wel snel of hij 'goed' is of niet.
Bij de username niet echt, dat heeft ook met smaak te maken.
Bij de titel vind ik van wel. Als bijvoorbeeld namen niet eens met hoofdletter zijn geschreven dan denk ik daar niet al te goed van.
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
Soms misschien. Iedereen kan een 'interessant' woord of zinnetje overnemen voor hun username of story titel. Dat wilt niet meteen zeggen dat ze goed schrijven.
Hahaha fuuck, daarom word mijn story niet vaak gemaakt! (Behalve door de pedofielen op Quizlet <3) hehe. Ben et er niet mee eens, hoewel, het moet niet té gek worden.
CHOCOLATEEE schreef: Aan de titel kan je het meestal wel zien, maar aan de username vind ik onzin. Daar kan je niet aan merken of degene goed schrijft.
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.