• Ja, ik krijg kittens!
    Ik heb zelf al een kat, maar toen hij nog een kitten was is al ruim 10 jaar geleden. Dus ik heb een vraagje, wát heeft een kitten allemaal nodig? Oké, natuurlijk een kattenbak, voer, een krabpaal en wat speeltjes. Maar wat hebben ze nog meer nodig?
    Me so dumb, haha.


    your eyes are like stars in the night.

    Liefde

    weet je hoe schattig kittens zijn

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:29 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohhh wat leuk! <3 Let er even goed op of ze als is ontwormd en alles..
    Heb je al een naam? :D


    ars moriendi

    Nimbuzz schreef:
    Liefde

    weet je hoe schattig kittens zijn

    Ja, liefde. Natuurlijk. Ik ben een enorme dierenliefhebber dus daar zullen ze niet aan te kort komen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja, liefde. Natuurlijk. Ik ben een enorme dierenliefhebber dus daar zullen ze niet aan te kort komen. (:




    NOM NOM NOM

    Zorg dat'ie is ingeënt en misschien gechipt ook? Of kan die niet buiten?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Speciaal voer, dat is echt essentieel. Aangezien je een ook een oudere kat hebt, en als ze bij elkaar moeten eten, dan kun je kittenvoer met het gewone voer mengen, dat werkt ook. Melk zeggen mensen altijd, maar eigenlijk hoeft dat helemaal niet en vaak is het ook niet het beste om zo'n beestje te geven.

    Voor de rest moet je hem een laag waterbakje geven, is wat handiger te bereiken =] Ook moet je hem elke keer dat hij heeft gegeten op de bak neerzetten, dan leer je hem dat hij daar heen moet. Als hij er net is, moet je hem eerst rustig even rond laten rennen, daarna de eetbakjes tonen en daarna meteen de kattenbak laten zien ^^

    Oh, en die oude kat gaat ongetwijfeld grommen en blazen en misschien zelfs een tik geven. Wat je ook doet, grijp níét in. Hij zal de kleine nooit echt pijn doen en het is gewoon iets om macht te laten zien. Ingrijpen is echt het laatste wat je moet doen. Ook moet je de kleine eerst zelf het huis laten doorzoeken en hem niet de hele dag constant meteen de hele tijd op je schoot zetten.

    Hoe ga je hem/haar noemen? ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Orchideous schreef:
    Zorg dat'ie is ingeënt en misschien gechipt ook? Of kan die niet buiten?

    De kittens die ik krijg moeten nog ingeënt worden, en gechipt. Dat laten wij zelf doen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Prime schreef:
    Speciaal voer, dat is echt essentieel. Aangezien je een ook een oudere kat hebt, en als ze bij elkaar moeten eten, dan kun je kittenvoer met het gewone voer mengen, dat werkt ook. Melk zeggen mensen altijd, maar eigenlijk hoeft dat helemaal niet en vaak is het ook niet het beste om zo'n beestje te geven.

    Voor de rest moet je hem een laag waterbakje geven, is wat handiger te bereiken =] Ook moet je hem elke keer dat hij heeft gegeten op de bak neerzetten, dan leer je hem dat hij daar heen moet. Als hij er net is, moet je hem eerst rustig even rond laten rennen, daarna de eetbakjes tonen en daarna meteen de kattenbak laten zien ^^

    Oh, en die oude kat gaat ongetwijfeld grommen en blazen en misschien zelfs een tik geven. Wat je ook doet, grijp níét in. Hij zal de kleine nooit echt pijn doen en het is gewoon iets om macht te laten zien. Ingrijpen is echt het laatste wat je moet doen. Ook moet je de kleine eerst zelf het huis laten doorzoeken en hem niet de hele dag constant meteen de hele tijd op je schoot zetten.

    Hoe ga je hem/haar noemen? ^^

    Ze gaan Schaap en Beer heten. :"D Ergens vind ik dat heel schattig klinken voor kittens. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ze gaan Schaap en Beer heten. :"D Ergens vind ik dat heel schattig klinken voor kittens. :"D


    Awww, dat klinkt zo lief n.n


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    (...)

    Awww, dat klinkt zo lief n.n

    Yesh, en anders wilde ik ze waarschijnlijk Yoshi en Zelda noemen. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    De eerste weken hebben ze niet zo veel nodig, aangezien ze dan nog melk drinken bij hun moeder.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Atmosphere schreef:
    (...)



    NOM NOM NOM

    Omg so schattig.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nu ben ik heel erg jaloers op jou! ):
    Ik wil echt al heel lang een kat, laat staan kitten, maar mijn broer is allergisch daarvoor en mijn moeder houdt er niet van...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb ook kittens :'D

    die van mij krijgen een keer in de week een schaaltje kittenmelk en dat vinden ze echt helemaal geweldig! Ook moet je veel met ze spelen, de kattenbak optijd verschonen, ze eten geven (kittenvoer, weet neit meer hoe dat precies heetxD)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Postcards schreef:
    De eerste weken hebben ze niet zo veel nodig, aangezien ze dan nog melk drinken bij hun moeder.

    Mijn kat is niet zwanger en dat kan ook niet want een kat is mannelijk, bovendien mogen kittens pas na minimaal 6 weken weg bij hun moeder. (:


    your eyes are like stars in the night.