• De stelling van vandaag luidt:
    Je kan aan een usernaam en de manier waarop een titel van een story is geschreven zien of diegene goed schrijft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eigelijk ben ik het daar wel mee eens, meestal lees ik de story niet als er teveel xx in staan, of als het echt zo'n msn naam is..
    maarja dat ben ik..


    Life is a beautiful struggle

    aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, want soms als de titel zo slordig staat geschreven lees ik het minder snel. Maar je kunt het niet op het uiterlijk beoordelen. Het kan natuurlijk ook een hele goede story zijn hahah.(krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Nou, eigenlijk wel, omdat die mensen soms een prettige schrijfstijl hebben. Maar ik wil niet zeggen dat die andere storys niet leuk zijn, (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Kan wel...


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Cupid schreef:
    aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, want soms als de titel zo slordig staat geschreven lees ik het minder snel. Maar je kunt het niet op het uiterlijk beoordelen. Het kan natuurlijk ook een hele goede story zijn hahah.(krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vaak wel, hoeft niet altijd.


    -

    Soms wel soms niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    soms als er in de titel overdreven veel spelfouten staan is dat meestal ook in de rest van het verhaal.
    (dit hoeft niet slecht te zijn als het gaat over iemand met dyslexie) Maar de titel zegt weinig en de usernaam ook. Lees gewoon ergens een hoofdstuk en beoordeel dan. Oneens!(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    soms als er in de titel overdreven veel spelfouten staan is dat meestal ook in de rest van het verhaal.
    (dit hoeft niet slecht te zijn als het gaat over iemand met dyslexie) Maar de titel zegt weinig en de usernaam ook. Lees gewoon ergens een hoofdstuk en beoordeel dan. Oneens!(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    StarWind schreef:
    soms als er in de titel overdreven veel spelfouten staan is dat meestal ook in de rest van het verhaal.
    (dit hoeft niet slecht te zijn als het gaat over iemand met dyslexie) Maar de titel zegt weinig en de usernaam ook. Lees gewoon ergens een hoofdstuk en beoordeel dan. Oneens!(A)

    Nee.


    Your make-up is terrible

    Aan de titel kan je het meestal wel zien, maar aan de username vind ik onzin. Daar kan je niet aan merken of degene goed schrijft.


    Sometimes it's best not to care.

    Cupid schreef:
    aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, want soms als de titel zo slordig staat geschreven lees ik het minder snel. Maar je kunt het niet op het uiterlijk beoordelen. Het kan natuurlijk ook een hele goede story zijn hahah.(krul)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Soms.


    I lost myself in FM airwaves

    Hmm. Moeilijk. Ik lees wel sneller iets van mensen die een mooie of aparte nickname hebben. Of waarvan je weét dat iemand goed schrijft of waarvan ik diegene kén. Misschien beetje bevooroordeeld. Maar ik lees eerder een story als iemand bijvoorbeeld: Ke$ha heet. Dan xKe$shaxx Ik weet niet hoe dat komt xd.


    To infinity and beyond •