aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, want soms als de titel zo slordig staat geschreven lees ik het minder snel. Maar je kunt het niet op het uiterlijk beoordelen. Het kan natuurlijk ook een hele goede story zijn hahah.
Cupid schreef:
aan de ene kant ben ik het er wel mee eens, want soms als de titel zo slordig staat geschreven lees ik het minder snel. Maar je kunt het niet op het uiterlijk beoordelen. Het kan natuurlijk ook een hele goede story zijn hahah.
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
soms als er in de titel overdreven veel spelfouten staan is dat meestal ook in de rest van het verhaal.
(dit hoeft niet slecht te zijn als het gaat over iemand met dyslexie) Maar de titel zegt weinig en de usernaam ook. Lees gewoon ergens een hoofdstuk en beoordeel dan. Oneens!
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder
StarWind schreef:
soms als er in de titel overdreven veel spelfouten staan is dat meestal ook in de rest van het verhaal.
(dit hoeft niet slecht te zijn als het gaat over iemand met dyslexie) Maar de titel zegt weinig en de usernaam ook. Lees gewoon ergens een hoofdstuk en beoordeel dan. Oneens!
StarWind schreef:
Cupid schreef:
Hmm. Moeilijk. Ik lees wel sneller iets van mensen die een mooie of aparte nickname hebben. Of waarvan je weét dat iemand goed schrijft of waarvan ik diegene kén. Misschien beetje bevooroordeeld. Maar ik lees eerder een story als iemand bijvoorbeeld: Ke$ha heet. Dan xKe$shaxx Ik weet niet hoe dat komt xd.