• Mijn vader heeft nog een Akoestische gitaar liggen, maar kan je dat jezelf aan leren of heb je daar echt lessen voor nodig? ;$


    Neem risico's

    Je kan het jezelf wel aanleren. Alleen moet je wel veel oefenen :')


    As travars

    Ik heb het mezelf aangeleerd, dus ik ben er zeker van dat je het ook kan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik leer via internet en youtube (:


    Olive

    Oké!


    Neem risico's

    Authors schreef:
    Ik leer via internet en youtube (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Jezelf aanleren kan altijd (:
    Ik volg lessen. Dat vind ik persoonlijk beter, je hebt een leraar die je dingen ook echt laten zien en uitleggen. Maar het is wel duur, ik betaal nu ongeveer 35 euro per maand voor 40 minuten. :x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je kan het jezelf natuurlijk aanleren, maar voor je techniek is het toch wel erg goed een aantal lessen te nemen, zeker als je net begint.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Reindeer schreef:
    Je kan het jezelf natuurlijk aanleren, maar voor je techniek is het toch wel erg goed een aantal lessen te nemen, zeker als je net begint.


    Ja dat is wel zo, ik zit een beetje te twijfelen.


    Neem risico's

    ik heb het geprobeert het mezelf aan te leren, maar dat is niks voor mij.,
    het is wat je zelf het pretig vind.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb het mezelf aangeleerd, maar toen ik een keer voor iemand ging spelen die af en toe mensen les geeft zei ze dat mijn vingerzettingen niet goed zijn..
    Die staan wel op internet, dus als je echt doet wat daar staat kan het denk ik wel goed komen (=


    Be yourself, everyone else is already taken.

    Ik vind het veel leuker dat ik het mezelf heb aangeleerd. Zeg tegen je vader: "Pap, hoe werkt een gitaar?", neem een zomervakantie waarin je niets te doen hebt en over een paar jaar sta je op pinkpop.

    Oké, dat niet. Maar ja, het moet lukken, als dat is wat je wil.


    Felix

    Je kan het zelf wel leren hoor. Er staan veel filmpjes op Youtube van mensen die het duidelijk uitleggen!

    don't know

    ben bezig met het mezelf aan te leren je kan elk instrument aanleren zonder lessen (toch bijna alles piano deed ik ook zelf ^^)

    Pyro schreef:
    Ik heb het mezelf aangeleerd, dus ik ben er zeker van dat je het ook kan.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.