• Haar nieuwe videoclip van 'Back to december' is 2 dagen geleden op youtube gezet. Klik voor de link!.
    Ik (zelf) vind het echt een prachtig liedje en zelfs één van de mooiste op haar nieuwe album 'Speak Now'. Ghehe, aan m'n naam te zien, zie je misschien dat ik een keiharde fan van d'r ben x'd Het enige wat me stoort aan het clipje is dat Taylor Lautner er niet in komt, want het liedje gaat wel over hem. Als je goed luistert naar de tekst hoor je het vanzelf. Ik vind ook wel dat je ziet dat ze er echt mee in zit dat het 'uit' is tussen hun. Je kan zeggen dat het geacteerd is, maar je ziet het. Let me know what you think! <3

    ikke had hem gezien ja. Mooi


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geweldig


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mooie clip. Knappe jongen ook.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, da's een mooi liedje :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wel mooi liedje, alleen een beetje saaie video clip, is miss de bedoeling, hijs wel mooi

    Hmm; Ik vind de clip precies niet zo denderend..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik word er slaperig van...


    You are beautiful, you are love.

    Sorry, ik ben niet echt een Taylor Swift fan, niet dat ik haar muziek haat, maar het is niet echt mijn ding.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wauw, supermooi! Ik kan ook niet wachten om naar 't concert te gaan :D


    “Love is a contradiction.”

    ik had het gezien vanzodra ze de link op youtube zette :9~ en de jongen in de clip klopt nie, hij heeft ni eens een tan skin!

    en ik dacht al da ze taylor ni ging vrage ze; hallo, ze hebbe breuk achter zich, en dan vragen om in die clip mee te doen? nope, en dan zoude de geruchte weer aanwakkere ja ik denk als een beroemde muhahahaha zoveel mogelijk paparazzi vermijden xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Over wie gaat het deze keer xD

    Ooeeehh, I like it! ((:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    je hebt gelijk echt 1 van haar mooiste liedjes!
    ik zou ook wel back to december willen was echt een hele leuke maand!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Futuristic schreef:
    Sorry, ik ben niet echt een Taylor Swift fan, niet dat ik haar muziek haat, maar het is niet echt mijn ding.

    Eskimo schreef:
    Ik word er slaperig van...


    effort never betrays you