• Moet over 2uurtjes afscheid nemen van iemand die ik al 3jaar ken :o
    Dat word zwaar. Ze gaat voor 1/2jaar naar Curacao. Ik wil wel huilen maar het lukt niet om te huilen. Dat vind ik echt raar.

    Hoe gaan jullie om met afscheid nemen?


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik moet ook volgende maand afscheid nemen van mijn familie, ik ga terug naar Jacksonville. Afscheid nemen is nooit leuk, maar het is weer het begin van een nieuwe start.

    Accident schreef:
    Ik moet ook volgende maand afscheid nemen van mijn familie, ik ga terug naar Jacksonville. Afscheid nemen is nooit leuk, maar het is weer het begin van een nieuwe start.

    Dat is waar wat je zegt! :o


    Follow your dreams. They know the way.

    Oh dat moet ik rond februari ook doen, mijn beste vriendin gaat dan voor half jaar ook naar Curacao (no_chears)
    Ik wil nietttttt


    -

    Ik jank meestal. Ik ben echt zo slecht in afscheid nemen. Maar toen ik afscheid nam van mama toen ze wegging, moest ik niet huilen, maar ik vond het wel.. super stom. Maar meestal zie je diegene na een tijdje weer terug (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Genius schreef:
    Oh dat moet ik rond februari ook doen, mijn beste vriendin gaat dan voor half jaar ook naar Curacao (no_chears)
    Ik wil nietttttt

    Ik wil dat ook niet,maar het moet toch 3:


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik moet binnenkort afscheid nemen (30 juni) van een superleuke klas, want ik verander van school en zal hun nooit meer zien. :(


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik moest heel hard huilen toen mijn zus voor een jaar naar China ging, maar bedenk dat het niet het einde van de wereld is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Before schreef:
    Ik moet binnenkort afscheid nemen (30 juni) van een superleuke klas, want ik verander van school en zal hun nooit meer zien. :(

    Aaaah sterkte! (flower)


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik moest afscheid nemen van mijn beste vriend, hij komt nooit meer terug, hij is overleden aan een rot ziekte.. Ik huilde heel veel. Gelukkig kon ik nog net op tijd afscheid nemen van hem.

    Sterkte, misschien kan je pas huilen als je diegene is vertrokken


    What is youre favo scary movie?

    Niet. Ik kan écht geen afscheid nemen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik hààt dat!
    Dat is één van de vreselijkste dingen..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik Heb niet zovaak afscheid moeten nemen.. Maar dit jaar moet ik wel afscheid nemen maar ik ga vooral blijven lachen

    Wenen,veel wenen. Afscheid is het vreselijkste dat er bestaat.

    Bwa, ik heb nog niet echt afscheid moeten nemen en ik hecht me niet snel aan iemand dus dat is meestal geen probleem


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Afscheid nemen kan ik niet... Ik blijf mensen altijd missen, zoiets kan mij echt diep raken.
    Dus sorry, aan mij heb je niet veel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.