• Hallo allemaal,
    ik ben al een jaar niet op quizlett geweest, en was dus ook heel erg blij met de nieuwe opmaak toen ik weer op de site kwam.
    Maar nu.. ik wil is verder mijn verhaal. Weet ze te vinden maar HOE? maak ik een nieuw hoofdstuk aan bij een al bestaande storie?
    Alvast bedankt!

    Naar je story gaaan, op details klikken en boven al je hoofdstukken staat nieuw hoofdstuk


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Gewoon exact hetzelfde als voorheen. Mijn stories -> Nieuw hoofdstuk in het balkje van het verhaal, of Mijn stories -> balkje waar het verhaal in staat -> details -> nieuw hoofdstuk (staat boven je eerste hoofdstuk).


    comfort in c h a o s

    Net boven het eerste hoofdstuk in story aanpassen staat [nieuw hoofdstuk] [volgorde hoofdstukken]; Dan moet je gewoon op nieuw hoofdstuk klikken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 9:51 ]


    Ex astris, sciencia

    Reid schreef:
    Gewoon exact hetzelfde als voorheen. Mijn stories -> Nieuw hoofdstuk in het balkje van het verhaal, of Mijn stories -> balkje waar het verhaal in staat -> details -> nieuw hoofdstuk (staat boven je eerste hoofdstuk).

    Welkom terug!(cool)


    •*• Lululu •*•