• Ik had in mijn vriendenlijst Danique & Rose nog zitten, want ik had die voordat ze geband waren in mijn vriendenlijst gedaan. Nu kijk ik net en zijn ze ineens weg. Oftewel Quizlet heeft gewoon de gebande users uit je vriendelijst gehaald.

    Waar-om?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lol, echt iets voor Rose om dan ook echt overal het negatiefste in te zien. :3 Ter informatie, ik bedoelde er geen fuck mee aandachtzoeker :3. En als je ergens op een site geregistreerd bent maak je nu eenmaal deel uit van een databestand noob.

    En nu hou ik mijn mond dicht, want ik heb al Gaby der hele topic verkracht. Adios.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als ik mag vragen, wat hebben ze dan gedaan? O;


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Als ik mag vragen, wat hebben ze dan gedaan? O;

    M'n oma verkracht.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    M'n oma verkracht.

    Boh stoer


    Me so good.

    Jabberwocky schreef:
    Lol, echt iets voor Rose om dan ook echt overal het negatiefste in te zien. :3 Ter informatie, ik bedoelde er geen fuck mee aandachtzoeker :3. En als je ergens op een site geregistreerd bent maak je nu eenmaal deel uit van een databestand noob.

    En nu hou ik mijn mond dicht, want ik heb al Gaby der hele topic verkracht. Adios.

    Rose zegt: wat lul jij. Ik zie meer positieve dingen dan jij. En ja, ik ben aandachtszoeker, ik heb add en ik ben er kaulo trots op want ik krijg tenminste aandacht <3 en dat jij daar jaloers op bent is jouw probleem, deal with it. als je een noob wilt zien moet je in de spiegel kijken, als je er nog wel een hebt. En doei mietje ;D


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Rose zegt: wat lul jij. Ik zie meer positieve dingen dan jij. En ja, ik ben aandachtszoeker, ik heb add en ik ben er kaulo trots op want ik krijg tenminste aandacht <3 en dat jij daar jaloers op bent is jouw probleem, deal with it. als je een noob wilt zien moet je in de spiegel kijken, als je er nog wel een hebt. En doei mietje ;D


    Omg


    --

    Huh? dat vind ik gemeen (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oké, dat is best jammer dan, maar waarom gaat Rose dan allemaal lopen fucken in dit topic? Ik bedoel, je hebt toch wel wat beters te doen dan dat?


    Big girls cry when their hearts are breaking