• Ik had in mijn vriendenlijst Danique & Rose nog zitten, want ik had die voordat ze geband waren in mijn vriendenlijst gedaan. Nu kijk ik net en zijn ze ineens weg. Oftewel Quizlet heeft gewoon de gebande users uit je vriendelijst gehaald.

    Waar-om?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat slaat nergens. Op.

    -kijkt-
    Ja idd ze staan bij mij ook niet meer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach ja, je hebt er toch niets meer aan (ofwel?)


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik had Rose ook, maar eigenlijk is het logisch. Ze zijn geband, dus wat moet je dan nog met hen in je vriendenlijst, je kan toch niet op hun profiel meer kijken.
    (huil)

    Mungojellie schreef:
    Ik had Rose ook, maar eigenlijk is het logisch. Ze zijn geband, dus wat moet je dan nog met hen in je vriendenlijst, je kan toch niet op hun profiel meer kijken.
    (huil)

    Nee maar je zag bijvoorbeeld nog wel de woonplaats, leeftijd, signature, pf, etc. Wat bij Danique en Rose allebei wel geniaal was. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Nee maar je zag bijvoorbeeld nog wel de woonplaats, leeftijd, signature, pf, etc. Wat bij Danique en Rose allebei wel geniaal was. xd


    Ik weet dat niet eens meer .____. (huil)

    wrm zijn ze dan geband?


    every little thing is gonna be alright.

    KUT, bij mij staat ze ook niet meer D:


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    KUT, bij mij staat ze ook niet meer D:

    Kom we gaan met z'n allen huilen. (huil)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Kom we gaan met z'n allen huilen. (huil)

    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEH (huil)(huil)


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    (...)
    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEH (huil)(huil)


    Ik huil ook mee


    whehehehehehehehehehhehehehehehehehe(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omdat ze geband zijn, duh.


    -

    Genius schreef:
    Omdat ze geband zijn, duh.

    Nee maar kijk tot voor kort stonden ze er nog wel gewoon, daarom vind ik het VIES vervelend.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Nee maar kijk tot voor kort stonden ze er nog wel gewoon, daarom vind ik het VIES vervelend.

    Ja maar even serieus, waarom zouden ze er nog staan. Want je kan er verder niks meer mee toch? :X


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar even serieus, waarom zouden ze er nog staan. Want je kan er verder niks meer mee toch? :X

    Je kan stoer doen ermee, dohh. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Nee maar kijk tot voor kort stonden ze er nog wel gewoon, daarom vind ik het VIES vervelend.
    Hmm, misschien komt het door dat Rutger bepaalde data aan het opruimen is geweest. Ben bang dat niemand je daar echt fatsoenlijke uitleg over kan geven behalve Rutger zelf. Misschien dat je het hem maar eens moet vragen, mocht je het nog echt willen weten


    Wie du mir, so ich dir.