• Ik had in mijn vriendenlijst Danique & Rose nog zitten, want ik had die voordat ze geband waren in mijn vriendenlijst gedaan. Nu kijk ik net en zijn ze ineens weg. Oftewel Quizlet heeft gewoon de gebande users uit je vriendelijst gehaald.

    Waar-om?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Hmm, misschien komt het door dat Rutger bepaalde data aan het opruimen is geweest. Ben bang dat niemand je daar echt fatsoenlijke uitleg over kan geven behalve Rutger zelf. Misschien dat je het hem maar eens moet vragen, mocht je het nog echt willen weten

    Oohw oké. LOLOL ik moest dit echt 3 keer overlezen voordat ik een reactie zou gaan plaatsen met Rose en Danique zijn toch geen data? x'D
    Maar goed dat ik dat niet heb gedaan. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je kunt zo ook niet vinden in zoekmachines


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Je kunt zo ook niet vinden in zoekmachines

    Nee, maar dat kon al nooit schat. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Nee, maar dat kon al nooit schat. :Y)


    nooit geprobeerd, dus kon ook niet weten


    "Ignite, my love. Ignite."

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Oohw oké. LOLOL ik moest dit echt 3 keer overlezen voordat ik een reactie zou gaan plaatsen met Rose en Danique zijn toch geen data? x'D
    Maar goed dat ik dat niet heb gedaan. :P
    Misschien heeft hij dingen aangepast over veranderd of verwijderd met betrekking tot IPbannen en dat soort dingen, dan zijn ze wel gekoppeld aan gegevens.


    Wie du mir, so ich dir.

    gaby, zoek een onwijs oud topic op, waar danique en rose op hebben gereageerd, dan kan je ook hun signature zien. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Misschien heeft hij dingen aangepast over veranderd of verwijderd met betrekking tot IPbannen en dat soort dingen, dan zijn ze wel gekoppeld aan gegevens.

    Ik moest van Rose zeggen dat ze je gaat slaan omdat je d'r data noemde.

    Zijn niet mijn woorden dus. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik moest van Rose zeggen dat ze je gaat slaan omdat je d'r data noemde.

    Zijn niet mijn woorden dus. ;x
    Hahah lol, kom maar op. Wint ze niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Hahah lol, kom maar op. Wint ze niet.

    Rose zegt: Kaulo bolle. Kom roffa dan. Ik klaar jou met mn ogen dicht.

    Again not my words. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Rose zegt: Kaulo bolle. Kom roffa dan. Ik klaar jou met mn ogen dicht.

    Again not my words. ;x
    Ghehe, I know. Daar ga ik gewoon niets op zeggen :'D.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Je kunt er helemaal niets meer mee, dus logisch dat het weggehaald is. ;o

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Ghehe, I know. Daar ga ik gewoon niets op zeggen :'D.

    Rose zegt: mietje. Als je grote mond heb laat dan ook zien dat je echt durft. Of is die grote mond alleen om hamburgers in te stoppen.

    Ik blijf het zeggen niet mijn woorden. ;$

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:40 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ach je had er niet zoveel meer aan lijkt me en daar bij is het pf en zo vast niet veranderd in die tijd ( wat natuurlijk niet kan ):P


    When things don't go right, turn left.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Rose zegt: mietje. Als je grote mond heb laat dan ook zien dat je echt durft. Of is die grote mond alleen om hamburgers in te stoppen.

    Ik blijf het zeggen niet mijn woorden. ;$
    @Gaby. I know. Ik reageer niet in eerste instantie niet, omdat ik me niet tot dat niveau verlaag. En ze is niet voor niets van Quizlet afgekickt.. dus dan blijft ze ook maar lekker weg, met der ‘ik wil een tweede kans’. Ja dat merk ik ja.
    En rose.. voor de informatie. Ik ben vegetarier. Ik eet geen hamburgers noch ander vlees. Dat ik dik ben heeft niets te maken met of ik veel vreet of niet maar met het feit dat ik een stofwisselingsziekte heb gehad. :’DD Beetje jammer.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    @Gaby. I know. Ik reageer niet in eerste instantie niet, omdat ik me niet tot dat niveau verlaag. En ze is niet voor niets van Quizlet afgekickt.. dus dan blijft ze ook maar lekker weg, met der ‘ik wil een tweede kans’. Ja dat merk ik ja.
    En rose.. voor de informatie. Ik ben vegetarier. Ik eet geen hamburgers noch ander vlees. Dat ik dik ben heeft niets te maken met of ik veel vreet of niet maar met het feit dat ik een stofwisselingsziekte heb gehad. :’DD Beetje jammer.

    Rose zegt: Die tweede kans ga ik van jou toch niet krijgen want we weten allebei dat jij mij voor geen meter mag, en nou ik jou ook niet en dat je dik bent is niet mijn probleem. En ziekte of niet, dan nog kan je afvallen lol. Jij noemt mij data, ik noem jou dik. That's the way it focking works.


    *insert philosophical cringe expression here*